Stačili tri týždne a je známe meno prvého seriálového prepadáku
To, že prvá seriálová novinka v tomto roku pohorela v recenziách, ale laických reakciách je už známe. Teraz sa to začína prejavovať aj v realite, keď sledovanosť klesá prudko nadol. Prepadla aj tretia epizóda vysielaná počas minulého pondelka. Práve táto epizóda potvrdila status prvého prepadáku v roku 2019.
Prvá a zrejme aj posledná séria má, našťastie, len osem epizód. Už aj pri tomto nízkom čísle je to Markízu veľký problém. Ak budú čísla padať súčasným tempom, o mesiac ho bude sledovať len minimum divákov. Prizná Markíza chybu a povolá skôr na obrazovky megaúspešných Susedov, aby zabránila totálnemu fiasku?
Minulotýždňová epizóda nedokázala zbrzdiť klesajúci trend v sledovanosti, ktorý už naznačila druhá časť. Sledovanosť sa prepadla už len na necelých 6% a trhový podiel 16%, čo sú pre Markízu už značné podpriemery. Prihliadnuc na fakt, že Autoškola mala byť ťahúňom začiatku roka, ide o jednoznačné zlyhanie.
Už druhá epizóda oproti tej prvej stratila až štvrtinu divákov, čo potvrdzuje očividný nezáujem divákov, ktorý vo veľkom naďalej sa odvracajú svoju pozornosť inde. Tú si pred dvoma týždňami pozrelo 322-tisíc divákov, čo predstavuje 14.9% podiel na trhu. V obchodne relevantnej cieľovke 12–54 dalo v pondelok večer prednosť Markíze 238-tisíc divákov s trhovým podielom 20.9 percenta.
Z týchto prepadov najviac profituje Jojka s Inkognitom. Sledovanosť zábavnej šou sa vyšvihla na 9% a 24% podiel, program bol jednotkou na trhu.
Prvú epizódu Autoškoly celkovo sledovalo až 440-tisíc Slovákov, dosiahla 10% sledovanosť a takmer 27 podiel na trhu. Dané čísla stačili na to, aby bol seriál jednotkou na trhu. V širšom publiku to bola 9.5% sledovanosť a 19.9% podiel na trhu, celkovo si epizódu pustilo spomínaných 440-tisíc divákov.
© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ