Uf! Extrémne tvrdé pristátie pre Oteckov. Takto nízko tento rok ešte neboli...

Nástup priaznivejšieho počasia, ale uvoľňovanie protiepidemických opatrení si vybralo svoju daň. Podvečerné programy strmhlav klesajú.

, 07.05.2021 07:00
oteckovia, Foto:
Nástup pekného počasia najviac ublížilo Oteckom. Diváci ich "nestíhajú" sledovať, keďže trávia svoj voľný čas vonku.
2

Treba však dodať, že ide o prirodzený proces, ktorý sa deje každoročne. Tento rok je to umocnené pandémiou koronavírusu, ktorá po aktuálnom ústupe ešte viac „vyhnala“ von ľudí užiť si lepšie počasie. Úbytok divákov najviac zabolel Markízu, ktorá v podvečernom slote má už tradične svojich Oteckov. Tí počas aktuálnej šiestej sezóny dosahovali opäť vysoko nadpriemerné výsledky.

Epidemiologicky veľmi ťažká zima zapríčinila, že Slováci si vo veľkom opäť našli cestu k rodinnému seriálu a celkové publikum s ľahkosťou prekračovalo 400-tisícovú hranicu, boli epizódy, ktoré presiahli aj pol milióna. Tohtoročná zima a začiatok jari boli pre Oteckov veľmi úspešné. Karta sa však obrátila a znova sa opakuje scenár, keď s nástupom pekného počasia potenciálne publikum prichádza k televízorom neskôr a podvečerné programy idú do úzadia.

Zrodila sa hviezda, Čítajte aj Nečakaný filmový trhák! Čo pozerali Slováci vo veľkom na Markíze?

V druhej polovici apríla a začiatkom mája Oteckovia začali postupne klesať. Zo svojej stabilnej 8 – 9% sledovanosti v cieľovke 12 – 54 sa prepadli do nelichotivých hodnôt okolo 6%. Ruka v ruke klesalo aj celkové publikum. Všetko vygradovalo minulý piatok. Ako uvádza portál mediaboom.sk, Oteckovia zažili najhorší výkon nielen tejto sezóny, keď sa ich sledovanosť prepadla na katastrofálnych 4,4% s trhovým podielom len 22%.

červené pásky, Čítajte aj Je šanca na prežitie markizáckeho seriálu? Tesne pred koncom opäť zabojoval

Pokles Oteckov „využila“ konkurenčná šou o varení na Jojke. Tá síce tiež klesla, no vďaka tomu sa Bez servítky najviac priblížilo k markizáckemu seriálu. Varenie na Jojke dosiahlo pred týždňom 3,4% sledovanosť a trhový podiel na úrovni 17,1%. Oteckov sledovalo iba 259-tisíc divákov, čo atakuje historické minimá, Bez servítky si pustilo 238-tisíc Slovákov. Bola to teda poriadna tesnotka.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
2 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #Oteckovia #oseriáloch #Bez servítky