Počas minulej soboty zaznamenal dokonca najnižšiu sledovanosť vôbec. Aj pre samotnú televíziu je tento formát doslova pohromou. V komerčnej cieľovke 12 – 54 ôsma časť dosiahla katastrofálnu 2% sledovanosť. Pri obrazovkách sedelo len 110-tisíc divákov. Aj po presune Bodka každý týždeň stráca časť malého publika.
Siedmu časť pred dvoma týždňami sledovalo 125-tisíc divákov, s trhovým podielom len 7%. Šiesta časť oslovila 150-tisíc divákov. Prvýkrát sa v sobotu Bodka vysielala od piatej časti. Vtedy ju pozeralo 211-tisícového publikum, čo bolo o 66-tisíc menej ako počas sobotného prime-timu.
Tretiu časť sledovalo 277-tisíc divákov, druhú 309-tisíc. Jediný úspech zaznamenal úvod, ten tesne prekročil 500-tisícovú hranicu.
Z nespravodajského programu Jojky si viac ako pol milióna divákov (až 517-tisíc) nenechalo ujsť životopisnú drámu Gagarin: Prvý vo vesmíre, ktorá v nedeľu v premiére dosiahla 11,1% sledovanosť a 25% podiel na trhu, v rámci obchodnej cieľovky sa stala programom týždňa na slovenskom trhu s 11,3% sledovanosťou a 29,7% podielom a najviac oslovila divákov vo veku 45 až 54 rokov – ženy zaznamenali až 17,8% a muži 16,9% sledovanosť.