Jojka má našliapnuté mať v stajni prepadák: Bodka stratila polovicu publika

Ak to pôjde takto ďalej, bude známe meno prvého prepadáku roku 2021 už veľmi skoro.

, 30.01.2021 07:00
seriál bodka, bodka, Foto:
Seriál Bodka neustále stráca divácku priazeň.
6

Tretia epizóda seriálu Bodka nezvrátila odliv divákov po prvej časti. Ešte viac ho umocnila. Televízia Joj má tak zarobené na problém, v priebehu troch týždňoch jej prvá seriálová novinka stratila polovicu divákov. Je teda jasné, že priazeň divákov sa nevyvíja správnym smerom. Seriál počas sobotného večera nedokáže konkurovať Markíze a dokonca ani RTVS. Obe televízie dosahujú s ponúkanými programami vyššie čísla.

Markíza ponúkla film Aj dvaja sú rodina, ktorý celkovo zaujal 372-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 snímka uhrala 8,6% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 21,7%. Jednotka RTVS mala pre divákov pripravenú šou Záhady tela a Pumpu. Jojkárska Bodka aj Záhady tela v komerčnej cieľovke mali zhodný podiel na trhu – 11,3%. Pumpa bola tesne nad 11%.

V celkovom publiku ťahala za kratší koniec práve Jojka. Bodku si pustilo celkovo 277-tisíc divákov. RTVS sledovalo 361-tisíc, respektíve 307-tisíc divákov.

Bodka zaznamenala úspech iba v rámci prvej časti. Tá prekonala 500-tisícovú hranicu. Druhá časť išla dole a zmizlo takmer 200-tisíc divákov. Prepad sa nepodarilo zastaviť. Pri tretej epizóde sa publikum zmenšilo o ďalších viac ako 30-tisíc divákov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
6 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #seriál Bodka #RTVS #oseriáloch