Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Bodka na Jojke po prvej časti so strmhlavým pádom: Zmizlo 200-tisíc divákov

Kým Markíza si udržala divákov pri svojom novom komediálnom seriáli, Jojka s druhou časťou Bodky sa musela zmieriť s veľkým odlivom.

23.01.2021 07:00
bodka, zuzana vačková, Foto:
Seriál Bodka s druhou epizódou zaznamenal veľký odliv divákov.
debata (8)

Kým prvú epizódu celkovo sledovalo až 517-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 uhrala až 9,4% sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 21,5%. V cieľovke 12+ bol výkon seriálu ešte lepší, získal 11,1% sledovanosť a 20,9% podiel na trhu, pričom mal dosah až na 735-tisíc divákov.

Situácia pred týždňom už bola diametrálne odlišná. V sobotu večer čaká Bodku už tretia časť, ak seriál pôjde ešte viac dole s výkonom, zrejme si svoj sobotný slot viac neudrží a začne sa rodiť prvý televízny prepadák tohto roka.

Druhá časť komediálnej novinky sa v komerčnej cieľovke prepadla na úroveň 5% sledovanosť a ledva 12% podielom na trhu, v celkovom publiku získala pozornosť 309-tisíc divákov. Medzitýždenný prepad je teda markantný. Zmizlo takmer 200-tisíc divákov.

Vďaka oslabenej Jojke vystrelila na vrchol Markíza so sobotným filmom. Slovenská premiéra mrazivého trileru Greta: Smrtiaca návnada sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12 – 54 získala rating na úrovni 9,2% a trhový podiel 22,6%, celkovo pri obrazovkách sedelo 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Omnoho lepšie sa však darilo filmom. Veľkolepá premiéra filmu Avengers: Nekonečná vojna rozdrvila multireprízu Harry Potter a tajomná komnata na Markíze. Aj napriek tomu, že film sa vysielal až za hranicu polnoci, získal až 9% sledovanosť s takmer 25% podielom na trhu.

V nedeľu nadpriemerne vyskočila aj premiéra filmu Wind River, ktorý si pozrelo 491-tisíc divákov, mysteriózny triler tak zaznamenal 10,6% sledovanosť a 22% podiel (cieľovka 12+), pričom najsilnejšou cieľovou skupinou boli muži vo veku 45 – 54, ktorí dosiahli vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 19,1%.

© Autorské práva vyhradené

8 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza #seriál Bodka