Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza si ide tvrdo za úspechom! Jej nový seriál žne úspechy, diváci ho neopúšťajú

Najhorší týždeň môjho života je zatiaľ najúspešnejším komediálnym seriálom posledných rokov na Markíze. Aj druhá epizóda si udržala vysoko nadpriemerný výsledky sledovanosti a zvalcovala konkurenciu.

21.01.2021 07:00
najhorší týždeň môjho života, Foto:
Aj druhá epizóda komediálneho seriálu si získala nadpriemernú priazeň Slovákov.
debata

Seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života si udržala priazeň divákov televízie Markíza aj s druhou premiérovou epizódou, ktorá sa vo štvrtok, 14. januára 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol hviezdne obsadený komediálny seriál naďalej výborný rating 9,7% a nadpriemerný trhový podiel 24,3%. Doslova si však podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 38,3%.

Ďalšiu dávku nedorozumení a trapasov v predsvadobnom týždni mladého páru si vychutnalo celkovo 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Pre porovnanie, prvá epizóda dosiahla sledovanosť na úrovni 12% a nadpriemerný trhový podiel 27,1%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Prepad medzi prvou a druhou epizódou teda nie je až taký veľký.

Postavy zo seriálu Najhorší týždeň môjho života Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Zdena Studenková v seriáli Najhorší týždeň...

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #oseriáloch #televízia Markíza #seriál Najhorší týždeň môjho života