Návrat na vrchol! Oteckovia majú na konte absolútny rekord tejto sezóny

Kým v septembri to vyzeralo tak, že podvečerní Oteckovia na Markíze potvrdzujú pokles sledovanosti. S nástupom druhej polovice októbra sa všetko zmenilo. Rodinný seriál začal výraznejšie stúpať a opäť si začal siahať na 30% podiely na trhu. Minulú stredu dosiahol dokonca absolútny rekord aktuálnej sezóny. Zákaz vychádzania pozitívne ovplyvňuje sledovanosť viacerých programov.

, 04.11.2020 07:00
Oteckovia, Foto:
Minulý týždeň dosiahli Oteckovia rekord. Na takúto sledovanosť si už veľmi dlho nesiahli.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala včerajšia epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 10% a nadpriemerný trhový podiel 31,2%. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na Jojke výrazne zaostala s podielom na trhu iba 11,9%. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 489-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež sezónny rekord. Medzičasom sa podarilo Oteckom nabrať 100-tisíc divákov.

Seriál Oteckovia dosiahol v stredu, 28. októbra 2020, na obrazovkách televízie Markíza suverénne najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku aktuálnej sezóny a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Tento rekord však vydržal seriálu len jeden deň, keďže epizóda vysielaná minulý štvrtok prekonala aj túto stredajšiu. V cieľovej skupine 12 –5 4 zaznamenala štvrtková epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 10,2% a nadpriemerný trhový podiel 30,7%. Pri obrazovkách sedelo celkovo 493-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež doterajší sezónny rekord.

Víťazom stredajšieho večera sa stala obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko. V cieľovej skupine 12 – 54 si deviata premiérová epizóda, počas minulej stredy, v rámci aktuálnej 3. série dosiahla nadpriemerný rating 8,6% ako aj trhový podiel 25%.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na Jojke zaznamenali seriál Prázdniny a Delukse trhové podiely 17,4% a 10,5%, Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Saint-Omer s podielom na trhu 9,3%. Príbeh Ivana Lipkovicsa, ktorý pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 70 kíl, pritiahol k obrazovkám 411-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízny reštart #televízia Markíza #sledovanosť #Oteckovia #oseriáloch #Extrémne premeny