Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Sestričky sa lúčia s divákmi. Pre Markízu potvrdili status najúspešnejšieho seriálu

Čas je neúprosný a priestor pre tretiu sériu Sestričiek sa vyčerpal. Už v utorok večer televízia Markíza odvysiela finále aktuálnej sezóny. Sledovanosť predposlednej časti sa opäť udržala vo vysokých nadpriemeroch, avšak stále si najnovšie pokračovanie nesiahlo k úplným rekordom z druhej série.

03.11.2020 07:00
sestričky, Foto:
Predposledná časť Sestričiek bola svadobná a Markíze priniesla vysoké nadpriemery sledovanosti.
debata

Deviata premiérová epizóda aktuálnej 3. série sa v utorok, 27. októbra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahli Sestričky nadpriemerný rating 10% a rovnako aj trhový podiel 26,8%, pričom v čase vysielania s prehľadom porazili konkurenciu. Seriál Nový život zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 10,1% a 12,9%, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 6,8% a 5,6%.

Sestričky si obzvlášť obľúbili ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 36,2%. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo až 535-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Seriál Sestričky sa stabilne zaraďuje medzi divácky najúspešnejšie programy na trhu.

Druhého večernému slotu už tradične kraľuje reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala rating 5,9% a trhový podiel 22,9%.

Počas druhej polovice októbra výrazne posilňujú aj podvečerní Oteckovia, v cieľovej skupine 12 – 54 dorovnali v rámci aktuálnej sezóny svoj doposiaľ druhý najvyšší rating 8,8% pri nadpriemernom trhovom podiele 30,1%, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie.

V totožnom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na Jojke v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 12,8%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série taktiež druhý najlepší výkon.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #farma #sledovanosť #oseriáloch #Oteckovia #televízia Markíza #seriál Sestričky #televízny reštart