Obrovský úspech tesne pre koncom: Pána profesora sledovalo viac ako...

...500-tisíc divákov. Markíza so seriálom prekonala jeho vlastný rekord. Vôbec po prvýkrát, keď prekonal túto pomyselnú hranicu.

, 02.11.2020 07:00
tomáš maštalír, pán profesor, Foto:
Seriál Pán profesor tesne pred koncom prekonal 500-tisícovú hranicu veľkosti publika.

Pán profesor tak opäť potvrdil status najúspešnejšej seriálovej novinky tohto roka. Pritom už v pondelok večer sa odvysiela posledná epizóda prvej série. Na jeho miesto následne „nabehnú“ Susedia. Tí sa tak dobrou sledovanosťou už roky nemôžu pochváliť a najmä 8. séria, ktorá sa objavila na jar, poriadne prekvapila. V tom negatívnom slova zmysle – podpriemernými výsledkami. Avšak Markíza avizuje, že nové časti majú byť zábavnejšie a bláznivejšie.

Deviata epizóda sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Syn v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dorovnala doterajší ratingový rekord seriálu 11,9% a zaznamenala tiež doposiaľ najvyšší trhový podiel 31,4% od jeho jarného štartu. Konkurenčné Inkognito na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaostalo s podielom na trhu 13,8% a film Dedkovia na krku dosiahol na Jednotke RTVS trhový podiel 10,8%.

Pán profesor obzvlášť oslovil mladé ženy vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 45,5%. Predposledná časť prvej série prilákala k obrazovkám od štartu seriálu absolútne rekordných 526-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a vôbec prvý raz tak pokoril polmiliónovú hranicu. Medzitýždenne si Pán profesor získal na svoju stranu ďalších 66-tisíc divákov.

Oteckovia v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenal v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ vôbec najvyšší rating 9,1% pri trhovom podiele 27,8%, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj úplne všetky prime-time programy konkurencie.

V totožnom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaostala s trhovým podielom 11,2%. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 453-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série taktiež rekordný výkon

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízny reštart #televízia Markíza #sledovanosť #Pán profesor #Oteckovia #oseriáloch