Jojka v šoku: Pohorel jej 'zaručený' filmový hit, jej spása je niečo úplne iné!

, 24.10.2020 07:00
psia duša, uhorčík,
Premiéra kinohitu Jojke príliš nepomohla. Uhorčík začína byť jediným úspechom Jojky. Autor:

Predchádzajúci víkend bol opäť poriadne prekvapujúci. Vyzerá to, že Jojku diváci vo veľkom bojkotujú, aj napriek tomu, že prináša 7 dní v týždni premiérový program.

Túto jeseň sa diváci môžu tešiť na poriadne nádielku veľkých filmových hitov, keďže televízia JOJ uzavrela exkluzívnu zmluvu s koncernom Disney. Prvé kúsky sú už vonku, ďalšie sa predvedú v najbližších týždňoch a mesiacoch. Počas minulej nedele vytasila preto zdanlivé želiezko v ohni. Pokračovanie megahitu Psia duša, ktorej prvá časť valcovala rebríčky sledovanosti. Dojemný film mal zopakovať, ak nie predčiť doterajšie výsledky. Predčil, lenže v negatívnom slova zmysle.

Podľa portálu mediaboom.sk stratila snímka Psia duša 2 oproti jednotke dve tretiny divákov. Kým premiéru prvej časti sledovalo v minuloročnom roku rekordných 593-tisíc divákov, čo predstavovalo vyše 10% sledovanosť s 31% trhovým podielom. Túto nedeľu novinka, ktorá bola len minulý rok v kinách poriadne pohorela. Zínkasovala len 14% podiel na trhu, celkovo pri obrazovkách sedelo iba 243-tisíc divákov.

Zo zdanlivo mysleného valca sa stali iba druhé husle.

Naopak, darí sa sobotnému Uhorčíkovi. Vyzerá to tak, že tento seriál sa stane spásou pre Jojku. Hoci nebol jednotkou na trhu, za Markízou zaostal len o minimum. Dôležitejšie je, že sa mu stabilizuje publikum, ktoré má o seriál reálny záujem a jeho veľkosť zabezpečuje televízii značné nadpriemery. S prihliadnutím na doterajšie jesenné výsledky je Uhorčík najúspešnejším formátom.

Tretia epizóda vysielaná v sobotu večer si dokázala udržať čísla z druhej časti. Celkovo pri obrazovkách sedelo 369-tisíc divákov, uhral 7,7% sledovanosť s trhovým podielom necelých 19%. Markíza v premiére uviedla film Kráľ Artuš: Legenda o meči, ktorý v kinách, ale u kritikov minulý rok prepadol. Slováci mu však venovali pozornosť a televízia bola jednotkou na trhu.

V komerčnej cieľovke 12 – 54 film získal 8,2% sledovanosť s trhovým podielom 25,5%, celkovo ho pozeralo 342-tisíc divákov. Poradie sa však výrazne mení v cieľovke 12+. V nej vyhrala, prekvapujúco, Jednotka a jej Záhady tela. Tie v sobotu sledovalo až 447-tisíc divákov, nasleduje jojkársky Uhorčík a Markíza bola tretia.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo. Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
#televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #seriál Uhorčík #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku