Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza drví konkurenciu! Po vlažnom štarte Oteckovia a Sestričky s rekordom

Markizácke seriály si čoraz viac upevňujú svoje pozície. Minulý utorok výrazne posilnili Sestričky, ktoré počas tretej série strmhlav stúpajú a pomaly, ale iste sa spamätávajú aj podvečerní Oteckovia.

20.10.2020 07:00
sestričky, Foto:
Markizácke Sestričky dosiahli jednu z najlepších sledovaností vôbec.
debata

Práve podvečerný rodinný seriál sa počas tejto jesene musel zmieriť s nepopierateľným poklesom sledovanosti. Hoci stále drví konkurenciu, Oteckovia nespochybniteľne klesli a čoraz ojedinelejšie si siahli na 30% trhový podiel, ktorý bol v nedávnej minulosti absolútnym štandardom. Najmä september im vôbec neprial. Október nepriaznivý trend postupne zvrátil a po malých krôčikoch Oteckovia začali stúpať. Avšak nie tak razantne ako v minulosti. Nástup nepriaznivého počasia v minulom týždni prinieslo svoje ovocie.

Oteckovia si pripísali nový jesenný rekord. Rovnako ako Sestričky, ktoré kontinuálne stúpajú. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12–54 dosiahla 7. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 10,2% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 27,8%. Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupiny trhový podiel 11,7%, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 8,1% a 6,1%.

Sestričky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 44,9%. Celkovo pri obrazovkách sledovalo Sestričky až 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je dokonca druhý najlepší výsledok od štartu seriálu v septembri 2018. Medzitýždenne si Sestričky polepšili o 65-tisíc divákov.

Seriál Oteckovia dosiahol v utorok suverénne najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku aktuálnej sezóny a v oboch hlavných cieľových skupinách porazil aj konkurenčný prime-time seriál.

V cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala epizóda vysielaná minulý utorok v rámci aktuálnej série rekordný rating 8,3% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,1%. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na Jojke zaostala s podielom na trhu iba 8,7%. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 432-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež sezónny rekord.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #oseriáloch #Oteckovia #televízia Markíza #seriál Sestričky #televízny reštart