Kým napríklad Zlatá maska je prepadákom tejto jesene, trápia sa aj seriály Nový život, ale aj Prázdniny, Uhorčík zabodoval aj s druhou epizódou. Nepotvrdil sa tak scenár, že po prvej časti nastane radikálny odliv divákov ako v prípade speváckej šou. Pokles nastal, no väčšina divákov sa k seriálu vrátila aj po úvodnej časti.
Prečítajte si recenziu Uhorčíka: Vypnite mozog! Uhorčík je niečo, čo sa obrazovkami ešte neprehnalo
Prvú časť si pred dvoma týždňami si pozrelo spolu 461-tisíc divákov. Novinka dosiahla sledovanosť 9,9% a podiel 22,7%. S týmto výsledkom sa seriál stal najsledovanejším programom soboty. A nielen to. Išlo o najúspešnejšiu jesennú premiéru.
Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli v sobotu ženy vo veku 35 – 44 rokov (sledovanosť 15,2%, podiel 32,8%) a ženy vo veku 45 – 54 rokov (sledovanosť 15,2%, podiel 28,1%). Diváci boli zvedaví aj na Zbojnícke recepty, ktoré televízia JOJ odvysielala hneď po premiére seriálu. Tento netradičný formát zaznamenal sledovanosť 8,4% a podiel 19,4%.
Počas ostatnej soboty Uhorčík znova zopakoval úspech. Znova bol jednotkou na trhu. Celkovo si druhú časť pustilo 386-tisíc Slovákov, s trhovým podielom 21,6% a sledovanosťou na úrovni 7,8%. Avšak jojkárskemu seriálu, ktorý púta na seba pozornosť aj samotným obsahom, ktorý rozdelil divákov na dva tábory, dýchala RTVS. Uhorčík vzbudzuje vášne, kým niektorí ho považujú za dno tvorby, iní sa na ňom dobre bavia.
Zábavu si však Slováci dopriali aj na RTVS. Záhady tela dýchali Uhorčíkovi na chrbát, celkovo si ďalšiu časť kvíz-šou pozrelo 381-tisíc divákov.