Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Matovič na Jojke obišiel s dlhým nosom! Namiesto neho ovládlo obrazovky toto...

...kým počas prvej vlny pandémie koronavírusu trhalo špeciálne spravodajstvo rekordy sledovanosti, teraz počas druhej vlny je na chvoste. Dôkazom je výkon minulotýždňovej špeciálnej diskusie na Jojke.

13.10.2020 07:00
sestričky, Foto: ,
Špeciál s premiérom Matovičom neoslovil, obrazovkám kraľujú Sestričky.
debata (2)

Paradoxom je, že pred dvoma týždňami príhovor alebo lepšie povedané intervencie premiéra Matoviča a príhovor prezidentky Čaputovej, ktorí zhodne apelovali na obyvateľov, aby dôslednejšie dodržiavali hygienické nariadenia boli hitom. Dokonca to boli septembrové televízne trháky.

Vtedy Televízne noviny sledovalo 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až takmer 1,2 milióna divákov (AvRch 1 194 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:40 tak sledovalo Markízu až 868-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Príhovor prezidentky Zuzany Čaputovej zaujal v čase vysielania až 623-tisíc Slovákov, s trhovým podielom viac ako 28%. Všetky televízie tak dosiahli zhodne jedny z najlepších výsledkov za celý september.

Na neustále rastúci denný prírastok pozitívne testovaných sa rozhodla zareagovať aj televízia JOJ a programovou zmenou zaradila minulý utorok do vysielania Noviny Špeciál s premiérom Igorom Matovičom. Výsledok? Katastrofálny výsledok. V strategickej cieľovke 12 – 54 relácia uhrala hlboký podpriemer na úrovni 8,3%. Čo potom sledovali Slováci? Odpoveď je jasná – markizácke Sestričky, ktoré trhli svoj doterajší rekord v rámci 3. série.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla 6. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 8,9% a rovnako aj najvyšší trhový podiel 25,3%. Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 26-tisíc divákov.

Seriál z nemocničného prostredia sa tak stal, v čase vysielania, v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #Igor Matovič #oseriáloch #druhá vlna koronavírusu