Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Premiéry opäť na obraze! Pokoril nový Pán profesor jojkárske Inkognito?

Televízia Markíza minulý pondelok nasadila premiérové epizódy jarnej novinky Pán profesor. A čísla išli hore!

28.09.2020 07:00
pán profesor, inkognito, Foto:
Pondelky sú pre komerčné televízie silné dni. Darí sa Markíze aj Jojke.
debata

Pán profesor stihol odprezentovať na jar len tri časti, túto jeseň ich Markíza zopakovala a pred týždňom nabehli už úplne nové, doteraz neodvysielané časti. Kým prvá reprízovaná časť naznačila, že by seriál dokázal aj s reprízami preraziť. Ostatné týždne to nepotvrdili.

V cieľovej skupine 12 – 54 aj po druhý raz prvá časť stala lídrom trhu v čase vysielania so sledovanosťou na úrovni 6,8% a trhovým podielom 20,1%. Pre porovnanie, na jar Pán profesor štartoval so 367-tisícmi divákov. V cieľovke 12 – 54 uhral 7,6% sledovanosť s trhovým podielom 24%.

Následne druhá a tretia časť išli výraznejšie dole a smerovali skôr k podpriemerom. Avšak minulotýždňová štvrtá časť napravila reputáciu a ukázalo sa, že fanúšikovia Pána profesora len vyčkávali na premiérové epizódy.

Štvrtá premiérová epizóda sa v pondelok, 21. septembra, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Nová časť s názvom Fakjú dosiahla v cieľovej skupine 12–54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8,4% a rovnako aj trhový podiel 24,7%. Konkurenčné Inkognito na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostalo s podielom na trhu 15,4%. Pán profesor obzvlášť oslovil mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 35,9 %. Štvrtá časť celkovo prilákala k obrazovkám 357-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V komerčnej cieľovke síce Pán profesor opäť zabodoval, v širšom publiku si pozíciu jednotky upevnilo znova Inkognito. Opakuje sa tak scenár z minulých rokov, keď jojkárska zábavná šou sa pasovala so Susedmi. Tí v drvivej väčšine deklasovali Jojku, ku koncu minulého roka ich výkon už klesal aj v cieľovke 12 – 54. Inkognito štandardne kraľuje v celkovom publiku. Minulý pondelok si ho pustilo 424-tisíc divákov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala rating 4,9% a trhový podiel 21%.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #inkognito #oseriáloch #televízia Markíza #Pán profesor #televízny reštart