Prvé prekvapenie televíznej jesene! Všetkých zvalcovala seriálová klasika

Nová televízna sezóna sa začala síce len minulý týždeň, no už jej prvé dni priniesli prvé veľké prekvapenia v podobe diváckych preferencií. Komerčné televízie sa predbiehali v ponuke premiérových programov, avšak len jeden formát dokázal prekonať všetkých.

, 10.09.2020 07:00
horná dolná, Foto:
Komediálna stálica Markízy znova ukázala svoju silu a obľúbenosť u divákov.
1

Pre mnohých bude toto zistenie veľké prekvapenie. Ale najlepšie zo všetkých štartovala pred týždňom Horná Dolná! Áno, komediálny seriál Markízy sa po koronapauze takisto vrátil do vysielania s aktuálnou 11. sériou a opäť dokázal, že nepatrí do starého železa a dokáže ešte poriadne zamiešať kartami a sledovanosťou.

Úvodná epizóda jesennej sezóny s názvom Trpaslík sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Horná Dolná nadpriemernú sledovanosť na úrovni 8,6% a trhový podiel 26,2%. Konkurenčný seriál Nový život na Jojke pokračoval v slabom štarte z utorka, v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu iba 12,6%. Celkovo premiéru Hornej Dolnej uprednostnilo 379-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla rating 5,5% a trhový podiel 24,1%. Programovou zmenou nasadený film Drsniačky zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 6,9 %.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
1 debata chyba
Viac na túto tému: #televízny reštart #televízia Markíza #sledovanosť #oseriáloch #Horná Dolná #farma