Daný počet epizód mal byť aj skúškou, či Slováci zvládnu sledovať ďalší dlhodobý seriál a navyše v hlavnom vysielacom čase. Od čias Paneláku to Jojka neskúšala. Navyše na Markíze majú konkurenční Oteckovia „rezervovaní“ podvečer a konkurencii nedávajú šancu. Nový život to dokázal. Zastabilizoval sa medzi 400 – 500-tisícmi divákov a zaradil sa medzi najúspešnejšie a najstabilnejšie formáty.
Aktuálna koronakríza, ktorá začína konečne odznievať napáchala v prechádzajúcich dvoch mesiacoch obrovské škody. A to aj v televíznom biznise. Jarná televízna sezóna sa tento rok neuskutočnila a už ani neuskutoční v pôvodných intenciách. Jojka zvolila inú stratégiu vysielania ako konkurencia a snažila sa zachovať isté množstvo premiér vo vysielaní. Týkalo sa to aj Nového života, ten sa vysielal už len raz do týždňa. Podarilo sa udržať až do druhej polovice apríla.
Situácia naďalej nedovolila pokračovať v nakrúcaní a tak prišlo alternatívne riešenie. Nový život nahradí od stredy komediálny seriál Hotel, ktorý má osem epizód.
Nový život pri svojom vynútenom televíznom odchode dosiahol opäť nadpriemernú sledovanosť a potvrdil svoje predchádzajúce úspechy. Vrchol prvej série si celkovo pozrelo až 440-tisíc divákov, čo v skupine 12+ predstavuje 9,5% sledovanosť s trhovým podielom 19,3%.
S postupným uvoľňovaním ekonomiky vyvstáva aj otázka, kedy budú môcť televízie spustiť aj kamery. Nateraz Jojka mlčí, avšak avizuje, že akonáhle to bude možné, štáb aj herci sa vrátia na pľac a budú nakrúcať nové epizódy.