Superstar na Markíze opäť potvrdzuje fakt, že je to stále obľúbenejší a silnejší formát ako The Voice, ktorý sa snažila televízia reštartovať počas minulej jari. Ďalšia séria federálnej speváckej súťaže s poradovým číslom 6 prešla viacerými kreatívnymi zmenami a podľa všetkého obmeny zabrali na divákov. Vydaril sa aj samotný štart spred dvoch týždňov.
Celkovo pri obrazovkách sedelo až 468-tisíc Slovákov, čo je približne o 40-tisíc viac ako pri piatom ročníku. V strategickej cieľovke 12 – 54 sa sledovanosť vyšvihla až na 9,9% s trhovým podielom 26,3 percenta. Podiel takisto narástol o 2,8 percentuálneho bodu v porovnaní spred dvoch rokov.
Druhá epizóda vysielaná počas ostatnej nedele výsledky zo štartu výrazne vylepšila. Superstar rástla nielen podielovo, ale aj počtom divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 získala prvenstvo ako najsledovanejší program minulého týždňa. V tejto cieľovej skupine dosiahla šou nadpriemerný rating 11,3% a rovnako aj trhový podiel 29,3 %. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 1,4 percentného bodu a trhový podiel jej narástol o rovné 3,0 percentné body.
Druhý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov si nenechalo ujsť celkovo 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou ide o nárast o 44-tisíc divákov.
Rastúca Superstar však neohrozuje Hniezdo na RTVS, ktoré dokonca zaznamenalo nárast sledovanosti a prepísanie vlastného rekordu. Seriál si tak drží stabilne nadpriemerné výsledky a je najúspešnejší pôvodným seriálom telerozhlasu. Celkovo Hniezdo pozeralo 547-tisíc divákov, čo je o 37-tisíc viac ako týždeň predtým.
Týmto vyhrotením televíznym bojom najviac trpí Jojka, ktorej v Siedmom nebi je zatlačené do úzadia. Sledovalo ho len 431-tisíc divákov s trhovým podielom 15,6%. Už túto nedeľu Jojka o 20:30 uvedie seriál Jenny, ktorý tak vstupuje do veľmi ťažkej konkurencie.