Minulotýždňová epizóda zaznamenala pre Markízu nový rekord v sledovanosti. A to práve s časťou, na ktorú sa posledné dni v bulvárnej tlači valila špina za jej minulosť. To je však overený recept, ako prilákať zvedavých divákov k obrazovkám.
A Slováci opäť sadli na lep. Kým začiatok vysielania tejto relácie bol kostrbatý a prvá epizóda nepatrila medzi výkvet, ostatné týždne to zmenili a krivka išla smerom nahor a prekročila hranicu 400-tisíc divákov.
Vzostupný trend sledovanosti potvrdila epizóda vysielaná minulý štvrtok. Stala sa dokonca najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky všetkých televízií. V celkovom publiku ju tesne prekonali len Oteckovia.
Svadbu na prvý pohľad si celkovo pustilo neuveriteľných 487-tisíc divákov, Oteckov sledovalo 494-tisíc. O úplného ovládnutia televíznej ponuku teda kontroverznú reláciu delil len malý kúsok. Nová epizóda nabrala až 64-tisíc nových divákov oproti minulým vydaniam.
Bodovala aj v komerčnej cieľovke 12 – 54. V nej dosiahla absolútny rekord na úrovni až 9,8% sledovanosti s trhovým podielom 25,4%. Jojkársky Nový život sa musel zmieriť s 19,8-percentným podielom. Celkovo však pri obrazovkách sedelo 437-tisíc divákov, čo len potvrdzuje stabilnú divácku základňu, ktorá si trikrát do týždňa uprednostňuje Jojku. RTVS s retro reláciou Zlaté časy mala share 8,5%.