Nový život odštartoval začiatkom januára, na Troch kráľov a v cieľovke 12+ zabodoval od prvej epizódy až doteraz. Jednotlivé epizódy neklesli pod hranicu 400-tisíc divákov, rodinný seriál tak pre televíziu predviedol skvelý výkon so stabilnou diváckou základňou. Len prvá dvojepizóda prilákala 544-tisíc divákov, čo je najviac zo všetkých doteraz odvysielaných častí.
Je to pomerne zaujímavá situácia, keďže zvyčajne po opadnutí úvodnej zvedavosti, sledovanosť väčšinou klesne. Nový život dokázal od začiatku si udržať divákov a prinášať televízie nadpriemerné výsledky.
Jojka avizovala, že v prvej vlne ponúkne divákom 40 epizód s vysielaním trikrát do týždňa. Táto cifra sa však čoskoro vyčerpá, keďže počas januára si minula už 16 epizód. Avšak už teraz je jasné, že Nový život bude pokračovať a nakrúcanie sa nezastaví. Po prvom mesiaci vo vysielaní nastal čas rekapitulovať.
Televízia JOJ sa bližšie pozrela na dosiahnutú sledovanosť, dáta sú uvádzané za skupina 12+, v komerčnej cieľovke 12 – 54 je situácia iná a v nej vo väčšine prípadov dominuje Markíza. Avšak v celkovom publiku, teda v cieľovke 12+ je nový seriál silným hráčom a jednotkou na trhu. Nový život si v priemere zapína tri dni v týždni viac ako 450-tisíc divákov.
Z doterajších 16 odvysielaných epizód dosiahol Nový život v priemere skvelú 9,8% sledovanosť a 20,4% podiel na trhu – seriál v priemere sleduje až 456-tisíc divákov. Jeho najsilnejšími a najpočetnejšími cieľovými skupinami sú diváčky vo vekovom rozmedzí 45 – 54 rokov, ktoré dosahujú vynikajúcu 13,9% sledovanosť a 23,3% podiel, mladšie ženy vo veku 35 až 44 rokov zaznamenávajú tiež skvelú 12,2% sledovanosť a ešte vyšší výkon až 24,1%. Muži v skupine 45–54 rokov si seriál takisto každý večer nenechajú ujsť a dosahujú až 10,0% rating a 18,3% podielom na trhu. Ide o priemery za prvých 16 odvysielaných epizód.
Počas celého minulého týždňa dosiahol Nový život v utorok aj vo štvrtok zhodnú sledovanosť 9,4%, keď si ho v oba dni pozrelo až 437-tisíc divákov (s podielmi 19,4% v utorok a 18,6%), v stredu seriál zaznamenal 9,1% rating a 19,2% podiel na trhu.