Jej programy naplno zabodovali v strategickej cieľovej skupine 12 – 54, ktorá je pre stanicu kľúčová. Mladší diváci sú smerodajní pre predaj reklamy a televízia sa vždy rada pochváli, keď v nej poráža konkurenciu.
Už sa mohlo zdať, že česká verzia reality šou Utajený šéf stráca priazeň slovenského publika, posledné dve vydania zaznamenali jednoznačný odliv divákov, čo využila Jojka s jej Novým životom, ktorý je mesiac vo vysielaní a drží skalopevnú divácku základňu a naplno sa s úspechom etabloval v programe.
Navyše, na diaľku už súperí s Oteckami, čo sa týka celkového počtu divákov sediacich pri obrazovkách. Sily sú väčšine prípadov už vyrovnané, epizódne však vie vystreliť Nový život, aj Oteckovia. Najbližšie prichádzajúce jarné týždne budú zrejme poriadne ostré a postupne sa bude kryštalizovať aj víťaz v tomto boji. Napríklad minulý utorok Oteckov celkovo sledovalo 485-tisíc divákov, Nový život 437-tisíc. Markíza Nový život v cieľovke 12 – 54 porazila sedemkrát z jedenástich odvysielaných epizód.
Ďalšie vydanie Utajeného šéfa počas minulého utorka však zvrátilo nežiadúci vývoj sledovanosti. Diváci sa vrátili. Pri obrazovkách sedelo až 459-tisíc Slovákov, ide o najlepší výsledok za posledné týždne. V komerčnej cieľovke sa reality šou vyšvihla na 9,3-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 25,2%. Jojkársky Nový život zinkasoval v tejto cieľovke 20,1% podiel na trhu.
Markíza okrem Oteckov a Utajeného šéfa v utorok bodovala medzi mladšími divákmi s hlavnou spravodajskou reláciou. Televízne noviny dosiahli o čosi viac ako 10% sledovanosť s trhovým podielom 30%, tradične boduje aj Počasie. To malo 10,4% sledovanosť a takmer 30-percentný podiel na trhu.