Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíze sa znova zadarilo! Tieto programy boli pre Slovákov prvou voľbou

Prvý mesiac tohto roka má za svoj záver za sebou a televízia Markíza sa s ním veľkolepo rozlúčila. Posledný januárový utorok bol pre ňu jednoznačným úspechom.

04.02.2020 07:00
utajený šéf, Foto:
Vyzerá to tak, že si diváci opäť nachádzajú cestu k Utajenému šéfovi na Markíze.
debata

Jej programy naplno zabodovali v strategickej cieľovej skupine 12 – 54, ktorá je pre stanicu kľúčová. Mladší diváci sú smerodajní pre predaj reklamy a televízia sa vždy rada pochváli, keď v nej poráža konkurenciu.

Už sa mohlo zdať, že česká verzia reality šou Utajený šéf stráca priazeň slovenského publika, posledné dve vydania zaznamenali jednoznačný odliv divákov, čo využila Jojka s jej Novým životom, ktorý je mesiac vo vysielaní a drží skalopevnú divácku základňu a naplno sa s úspechom etabloval v programe.

Navyše, na diaľku už súperí s Oteckami, čo sa týka celkového počtu divákov sediacich pri obrazovkách. Sily sú väčšine prípadov už vyrovnané, epizódne však vie vystreliť Nový život, aj Oteckovia. Najbližšie prichádzajúce jarné týždne budú zrejme poriadne ostré a postupne sa bude kryštalizovať aj víťaz v tomto boji. Napríklad minulý utorok Oteckov celkovo sledovalo 485-tisíc divákov, Nový život 437-tisíc. Markíza Nový život v cieľovke 12 – 54 porazila sedemkrát z jedenástich odvysielaných epizód.

Ďalšie vydanie Utajeného šéfa počas minulého utorka však zvrátilo nežiadúci vývoj sledovanosti. Diváci sa vrátili. Pri obrazovkách sedelo až 459-tisíc Slovákov, ide o najlepší výsledok za posledné týždne. V komerčnej cieľovke sa reality šou vyšvihla na 9,3-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 25,2%. Jojkársky Nový život zinkasoval v tejto cieľovke 20,1% podiel na trhu.

Markíza okrem Oteckov a Utajeného šéfa v utorok bodovala medzi mladšími divákmi s hlavnou spravodajskou reláciou. Televízne noviny dosiahli o čosi viac ako 10% sledovanosť s trhovým podielom 30%, tradične boduje aj Počasie. To malo 10,4% sledovanosť a takmer 30-percentný podiel na trhu.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza #Utajený šéf #seriál Nový život