Klame Markíza Slovákov? Kontroverzná šou aj tak nestráca divákov

, 30.01.2020 07:00
svadba na prvý pohľad,
Hoci sa množia podozrenia okolo výroby, šou si udržuje nadpriemerný počet divákov. Autor:

Kontroverzná reality šou, na ktorú sa postupne začína valiť špina a tieň podozrenia z podvodu zastavila nárast sledovanosti. Neohrozuje ani Nový život na Jojke.

Svadba na prvý pohľad vzbudila rôzne emócie medzi divákmi, postupne sa ukazuje, že zvedavosť je predsalen väčšia ako presvedčenie, že podobný formát nemá na Slovensku šancu. Prvá epizóda vysielaná začiatkom februára úspech nezožala a začínala vo výrazných podpriemeroch, druhá epizóda spred dvoch týždňov výrazne poskočila nahor. Ako sa darilo tretej časti vysielanej minulý štvrtok? Podarilo sa jej prilákať nových divákov?

Odpoveď je jasná – nie. Avšak zachovala si podobný výkon, stratila minimálny počet divákov. Televízia čelí kritike zo strany divákov a bulvárnej tlače, ktorá prináša informácie o jednotlivých súťažiacich a silnie presvedčenie, že táto šou je postavená na vratkých nohách. Tak či onak, minulotýždňová zinkasovala opäť slušnú sledovanosť. Celkovo pri obrazovkách sedelo 423-tisíc divákov, týždeň predtým to bolo 445-tisíc. Štartovala iba s 366-tisícovým publikom.

V komerčnej cieľovke reality šou získala 8,2-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 23%, zopakovala takmer rovnaký výkon ako druhá epizóda. Avšak Jojka stále mieša kartami so seriálom Nový život. Ten viedol so Svadbou na prvý pohľad vyrovnaný boj v oboch cieľových skupinách. V tej relevantnej zaostal za Markízou len tesne s 7,8-percentnou sledovanosťou a 20,9% trhovým podielom.

Kým v komerčnej cieľovke 12 – 54 tesne bodovala Markíza, v celkovom publikum znova kraľoval jojkársky seriál. Nový život sledovalo 435-tisíc divákov, „Svadbu“ o niečo menej – 423-tisíc divákov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #televízia JOJ #Svadba na prvý pohľad #seriál Nový život #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku