Nový život na Jojke už stabilne ťahá za nitky počas troch dní vysielania. Avšak v strede pracovaného týždňa má situáciu omnoho ľahšiu, keďže dokáže valcovať v oboch cieľových skupinách. Pre televíziu je dôležité získavať silnejšiu pozíciu v komerčnej cieľovke 12 – 54, v ktorej viac dominuje Markíza. Práve jojkárske programy majú tú výhodu, že v celkovom publiku, teda v cieľovke 12+. V nej zimný seriálový ťahúň naplno boduje.
Aj počas minulotýždňovej stredy si Nový život znova poradil s Chart Show a to v oboch meraných cieľových skupinách. Programy proti sebe približne mesiac a začína sa kryštalizovať stabilná divácka základňa. Šou s Adelou minulú stredu nevybočila a znova dosiahla sledovanosť, ktorá je pre ňu charakteristická pre rok 2020. Celkovo si ju pustilo o čosi viac ako 300-tisíc divákov, Nový život prilákal až 405-tisíc.
Jojka teda získala prvenstvo aj obchodne relevantnej cieľovke, keď jej seriál získal 7,3-percentnú sledovanosť, Markíza sa musela zmieriť s 6,6 percentami a 20,4% podielom na trhu. Bude zaujímavé sledovať, či bude televízia na danú situáciu nejakým spôsobom reagovať, keďže sa ukazuje, že slabší výkon Chart Show je štandardom.
Pred dvoma týždňami Chart Show dosiahla v cieľovke 12 – 54 takmer 7% sledovanosť s trhovým podielom vyše 21%, začiatkom januára dokonca štartovala s najslabším výkon za posledné obdobie. Prvá epizóda v roku 2020 získala len 5,5-percentnú sledovanosť s trhovým podielom 16,2%.