Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza sa šikovne pohrala s divákmi. Podarilo sa Utajenému šéfovi zostreliť Jojku?

Minulotýždňový utorok pokračoval vyhrotený boj o diváka. Na Troch kráľov sa proti sebe postavila premiéra Nového života na Jojke, Markíza ponúkla premiéru kinohitu Fantastické zvery. Nakoniec tento súboj dopadol, v podstate, remízou.

14.01.2020 07:00
utajený šéf, nový život, Foto:
Aj česká verzia Utajeného šéfa zaujala Slovákov.
debata

Obe televízie si podelili divákov. Markíza vyhrala s filmom v strategickej cieľovke 12 – 54, Jojka, tradične, bodovala v univerzálnom publiku, teda cieľovej skupine 12 +. Prvý film zo série Fantastické zvery uhral v cieľovke 12 – 54 nadpriemernú 11,2 percentnú sledovanosť s trhovým podielom 27,5%. Nový život na Jojke v tejto skupine zaostal, získal, aj tak veľmi slušné hodnoty – 9,8% sledovanosť s trhovým podielom 22,8%.

V cieľovej skupine 12+ bola situácia iná. Tam prvá špeciálna dvojepizóda Nového života prilákala k televíznym obrazovkám až 544-tisíc divákov, kým film na Markíze si pustilo 431-tisíc Slovákov.

V utorok Markíza vrátila do vysielania reality šou Utajený šéf, ktorá počas neskorej jesene valcovala rebríčky sledovanosti. Televízia sa šikovne pohrala so zvedavosťou divákov. Tí, ktorí si mysleli, že uvidia premiérové epizódy slovenskej verzie mali smolu. Do vysielania boli nasadené premiérové časti českej verzie, ktorú sesterská televízia Nova vysielala ešte v roku 2018. Na Jojke pokračovala novinka Nový život, opäť rovno dvoma epizódami.

Slováci majú očividne radi Utajeného šéfa, hoci je to česká verzia. V cieľovke 12 – 54 prvá epizóda zo šiestich uhrala vysoko nadpriemernú sledovanosť na úrovni 11,3% s trhovým podielom 27,2%. Pokračovanie Nového života bolo opäť v tejto cieľovke dvojkou na trhu, rovnako ako v pondelok. Získalo avšak veľmi slušnú 9% sledovanosť s trhovým podielom 23%.

V skupine 12+ si jojkársky seriál udržal väčšiu časť publika. Celkovo si ho pozrelo 477-tisíc divákov. Markíza však vyhrala aj v tejto cieľovke. Premiéru Utajeného šéfa videlo 547-tisíc Slovákov.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza #Utajený šéf #seriál Nový život