Misky váh medzi tradičným sledovaním televízie a tým internetovým sa v zahraničí čoraz viac nakláňajú v prospech druhého menovaného. Postupne sa zreteľnejšie ukazuje, že divácke správanie sa mení a skupina divákov, ktorá sleduje svoje obľúbené programy v čase, ktorý im vyhovuje rastie.
Na Slovensku stále platí, že drvivá väčšina divákov stále sleduje obľúbené programy v televízií v určený čas, keď sa vysiela. Avšak existujú prvé lastovičky, ktoré ukazujú, že aj u nás sa situácia začína meniť a najmä mladšia cieľová skupina čoraz častejšie uprednostňuje pozeranie napríklad z archívu. Jasným dôkazom je jojkárska kriminálka Za sklom.
Desaťdielna záverečná séria sa vysielala od októbra do polovice novembra počas utorkových večerov, konkurencia bola silná – markizácke Sestričky a finále seriálu čelilo štartu reality šou Utajený šéf. Markíza mala navrch. Avšak sledovanosť kriminálky nebola v žiadnom prípade prepadák a mala vzostupný charakter. Hoci by sa mohlo zdať, že to tak nebolo. Deficit seriál dobiehal na internete.
Na videoportáli televízie JOJ má každá epizóda tretej série Za sklom v priemere okolo 80-tisíc videní. Prvá epizóda zo začiatku októbra dosiahla až 117-tisíc pozretí. Samotné dvojepizódne finále seriálu pozeralo na live streame takmer 44-tisíc divákov, celkovo si poslednú sériu pustilo v archíve 810-tisíc užívateľov.
Deviatu epizódu vysielanú v televízii od 20:30 si pustilo 388-tisíc divákov, v skupine 12 – 54 to znamenal výkon na úrovni 8.3% sledovanosti s trhovým podielom 17.6%. Desiata epizóda, ktorá uzavrela príbeh dej seriálu prilákala až 409-tisíc divákov, čo predstavuje absolútny rekord seriálu. V skupine 12 – 54 sledovanosť išla hore na 8.6% a rekordným trhovým podielom 23.4%.