Desaťdielna séria čelila ťažkej konkurencii spočívajúcej v markizáckych Sestričkách, ktoré počas jesene výrazne posilnili svoju pozíciu a značne im narástla sledovanosť. Za sklom nastupovalo do programu, keď už druhá séria bola mesiac vo vysielaní a plne etablovaná. Aj napriek faktu, že kriminálka bola stabilnou dvojkou, výkon rozhodne nebol prepadák. Priemerne každá epizóda prilákala 350-tisíc divákov.
Utorkové finále čelilo novej šou na Markíze – Utajený šéf, nová relácia znamenala pre stanicu pozíciu jednotky na trhu. Za sklom, aj napriek tomu, uhralo rekord v rámci finálovej série.
Deviatu epizódu vysielanú od 20:30 si pustilo 388-tisíc divákov, v skupine 12 – 54 to znamenal výkon na úrovni 8.3% sledovanosti s trhovým podielom 17.6%. Desiata epizóda, ktorá uzavrela príbeh dej seriálu prilákala až 409-tisíc divákov, čo predstavuje absolútny rekord seriálu. V skupine 12 – 54 sledovanosť išla hore na 8.6% a rekordným trhovým podielom 23.4%.
Podobne, ako pri druhej sérii, tak aj pri tretej mala sledovanosť vzostupný charakter a s pribúdajúcimi epizódami bolo slovenské publika viac zvedavé, akým smerom sa šokujúce zápletky uberú.
Za sklom zaujímavo zamiešalo kartami aj v online priestore, kde značne doháňalo resty z televíznej premiéry. Je viac ako evidentné, že cieľovka tohto seriálu uprednostnila sledovanie z archívu a neviazalo sa na určený čas vysielania. V tomto smere je kriminálka priekopníkom v slovenských podmienkach. Na videoportáli televízie má každá epizóda tretej série Za sklom v priemere okolo 80-tisíc videní. Prvá epizóda zo začiatku októbra dosiahla až 117-tisíc pozretí.