Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Hrobári nabrali späť divákov! Slováci sa nechali zlákať nevšedným humorom

Televízia JOJ vstúpila s komediálnymi Hrobármi do ich druhej polovice prvej série. Piata epizóda stanicu potešila. Krivka sledovanosti išla nahor. Predchádzajúce týždne boli skôr v znamení poklesov a následnej stabilizácie výkonu.

07.11.2019 07:00
hrobári, seriál hrobári, oľhová, mauréry,... Foto:
Piata epizóda Hrobárov prilákala o 30-tisíc viac divákov.
debata

Zas a znova potvrdilo správnosť rozhodnutia zaradiť do vysielania nielen formát čiernej komédie do vysielania, ktorý je v našich končinách ojedinelým počinom, ale aj fakt, že sa vysiela v sobotu. Otvára sa tak pre obe komerčné stanice možnosť rozšíriť vysielanie drahej pôvodnej tvorby aj počas víkendov. Hrobári po mesiaci dokázali zvrátiť klesajúci trend sledovanosti.

V prípade tohto seriálu však ide o značný úspech a nadpriemery pre Jojky s prihliadnutím na vysielací slot počas soboty. Nové epizódy dostávajú priestor po 22:00, aj napriek tomu dokážu týždeň čo týždeň byť jednotkou na trhu a práve Hrobári sú jeden z najväčších seriálových úspechov posledných rokov.

Piatu časť si celkovo v skupine 12+ pozrelo 347-tisíc divákov. V strategickej skupine 12 – 54 uhrali 7.4% sledovanosť s 20.1% trhovým podielom na trhu. Hrobári prilákali o 30-tisíc divákov viac ako predchádzajúca čas­ť.

Pre porovnanie, Štvrtú epizódu si počas ostatnej soboty pozrelo 318-tisíc divákov v skupine 12+. V strategickej skupine 12 – 54 najnovšia epizóda komediálneho seriálu hrala 7.1% sledovanosť s trhovým podielom 26.4%.

Hrobári štartovali začiatkom októbra extrémne silní a vytvorili pre Jojku rekord. Celkovo si úvod 8-dielnej minisérie v skupine 12+ pozrelo až 525-tisíc divákov. Seriál bodoval aj v strategickej skupine 12 – 54. Tu uhral až 9.8% sledovanosť s trhovým podielom neuveriteľných 31%. Druhá epizóda zaujala v skupine 12+ 396-tisíc Slovákov. V obchodne relevantnej skupine 12 – 54 Hrobári uhrali 8% sledovanosť s 28-percentným trhovým podielom. Tretiu časť si celkovo pozrelo 318-tisíc.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #oseriáloch #seriál Hrobári