Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Najprv megahit a teraz? Jojkárski Hrobári naďalej strácajú divákov

Čierny humor slovenským divákom chutí. Aj, keď je pravda, že výkon Hrobárom každým týždňom klesá, stále si vedia udržať status jednotky na trhu.

24.10.2019 07:00
hrobári, seriál hrobári, jana oľhová, michal... Foto:
Výkon Hrobárov postupne klesá.
debata (2)

Soboty Hrobárom svedčia, diváci si zvykli na novinku, že počas víkendu sa vysiela pôvodná seriálová tvorba. Rekordne silný Talent robí sitkomu predskokana, z ktorého výrazne ťaží. Sobotná tretia epizóda však zaznamenala ďalší pokles sledovanosti, hoci nie tak výrazný ako medzi prvou a druhou časťou.

Hrobári štartovali začiatkom októbra extrémne silní a vytvorili pre Jojku rekord. Celkovo si úvod 8-dielnej minisérie v skupine 12+ pozrelo až 525-tisíc divákov. Seriál bodoval aj v strategickej skupine 12 – 54. Tu uhral až 9.8% sledovanosť s trhovým podielom neuveriteľných 31%.

Druhá epizóda zaujala v skupine 12+ 396-tisíc Slovákov. V celkovom publiku išla čierna komédia dole o 129-tisíc divákov. Aj tak to stačilo, aby Hrobári boli jednotkou na trhu. V obchodne relevantnej skupine 12 – 54 Hrobári uhrali 8% sledovanosť s 28-percentným trhovým podielom.

Tretia časť sa javí ako doteraz najslabšia. V skupine 12+ si ju celkovo pozrelo 318-tisíc Slovákov, čo predstavuje 6.8% sledovanosť s trhovým podielom 21.3%. Hrobári v čase vysielania sú stále jednotkou na trhu. Avšak medzitýždenne prišli o ďalších 80-tisíc divákov.

V priebehu dvoch týždňov seriál už celkovo stratil publikum čítajúce 209-tisíc divákov.

Seriál Hrobári Fotogaléria - 7 fotiek Všetky fotky
Ľudmila Molinová a Jana Oľhová v seriáli Hrobári.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #oseriáloch #seriál Hrobári