Hra na mačku a myš pokračuje! Susedia unikli Inkognitu o niečo viac ako minule

, 21.10.2019 07:00
susedia, susedia 7,
Susedom sa podarilo utiecť Inkognitu o čosi viac! Autor:

Tohtoročná jeseň prináša skvelé súboje medzi televíziami. Týždeň čo týždeň sa situácia mení a raz profituje Markíza, inokedy Jojka. Súperenie obľúbených programov má však spoločného menovateľa - značný počet divákov, ktorí sa vracajú k sledovaniu televízie.

Vyzerá to tak, že nikdy nekončiace súperenie Susedov a Inkognita bude pokračovať ešte dlho a stále nebude jasný víťaz. Obe komerčné televízie si môžu pripisovať zásluhy, len v iných cieľových skupinách.

Kým Jojka kraľuje v širšej cieľovej skupine 12+, Markíza zas v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54. V tomto smere má Jojka dlhodobo smolu a nedarí sa jej bodovať medzi mladšími divákmi, hoci pred dvoma týždňami víťazstvo na dosah. Jojkárskej zábavnej relácii dokonca rastie sledovať, avšak medzi staršími divákmi, vyjadrené v číslach, šou nabrala takmer 100-tisíc priaznivcov.

Minulý pondelok sa situácia znova mierne zmenila. Susedia Inkognitu unikli o čosi viac.

Pred dvoma týždňami v cieľovke 12 – 54 mali obe relácie historicky po prvýkrát najmenší rozdiel. Susedia vtedy získali svoj druhý najlepší výkon aktuálnej siedmej sezóny na úrovni 9.2% s podielom 25.5%. Inkognito delilo od víťazstva len kúsok. Relácia získala 8.8% sledovanosť a 24.9% trhový podiel.

V skupine 12+ dominancia Inkognita bola enormná. Celkovo si vtedajšiu epizódu pustilo až 578-tisíc divákov, Susedia oslovili 437-tisíc Slovákov.

Ako to bolo minulý pondelok? Oba programy v skupine 12+ klesli. Inkognito bolo zas jednotkou s celkovým výsledkom 512-tisíc, Susedia zaujali 418-tisíc divákov. V skupine 12 – 54 Susedia si udržali pozíciu jednotky na trhu s výsledkom 8.7% sledovanosti s trhovým podielom 24.5%.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #televízia JOJ #susedia #oseriáloch #inkognito
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku