Jojkárske Inkognito je neodmysliteľnou stálicou pondelkových večerov. Od januára 2018 súperí o prvenstvo so Susedmi, ktorí sa v tom čase vrátili s veľkým treskom. Legendárny sitkom valcoval v oboch cieľových skupinách. Aktuálne obe konkurenčné stálice si podelili divákov. Kým Markíza hraje prím v strategickej skupine 12 – 54, Jojka ovláda širšiu cieľovku 12+.
Posledné týždne sú však iné. Inkognito, po rokoch etablovaných výsledkov, začína vystrkovať pomyselné rožky a rozdiel medzi ním a Susedmi v strategickej cieľovke sa zmenšuje. Obe relácia pritom stále dosahujú nadpriemerné výsledky. Vyzerá to tak, že slovenskí diváci si húfna začínajú sadať k televíznym obrazovkám s prichádzajúcimi dlhšími večermi.
Už pred dvoma týždňami Inkognito zamiešalo kartami na televíznom trhu, keď sa po prvýkrát Susedom priblížilo aj v cieľovke mladších divákov. Navyše zábavnej šou začínajú pribúdať diváci.
Avšak počas minulotýždňového pondelka si Inkognito na svoje konto pripísalo nový rekord a svoj najlepší výkon aktuálnej sezóny. V cieľovke 12+, v ktorej pravidelne porážalo susedov, zaznamenalo ďalší vzostup diváckej priazne. Celkovo si ostatnú epizódu pozrelo až 578-tisíc divákov, pred dvoma týždňami to bolo 531-tisíc a pred troma 483-tisíc. Nárast divákov je teda značný, bezmála o 100-tisíc. Susedia v tejto cieľovke sa tiež nedali zahanbiť, uhrali výsledok s 437-tisícmi divákov.
Pomerne zaujímavá situácia nastala aj v strategickej cieľovke 12 – 54. Tu Susedia získali svoj druhý najlepší výkon aktuálnej siedmej sezóny na úrovni 9.2% s podielom 25.5%. Inkognito delilo od víťazstva len kúsok. Relácia získala 8.8% sledovanosť a 24.9% trhový podiel.