Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Sestričky a Talent si nič nedarovali! Predviedli epický boj o diváka

Minulotýždňový utorok bol v znamení druhého dňa štartu novej televíznej sezóny. Opäť hlavnými hráčmi boli Markíza a Jojka. A opäť to bol neľútostný boj o diváka.

10.09.2019 07:00
sestričky, seriál sestričky sestričky 2, Foto:
Druhá séria hitu Sestričky.
debata

Rovnako ako počas minuloročnej jesene sa proti sebe postavili Sestričky na Markíze a Česko Slovensko má talent na Jojke. Kým pred rokom boli Sestričky úplný nováčik a uchádzali sa o priazeň divákov, Talent bol už etablovaný program, ktorý Jojka využila nato, aby oslabila štart konkurenčnej seriálovej novinky. Tento rok sa rovnaký scenár zopakoval. Jojka najnovšiu ôsmu sériu ponúka dvakrát do týždňa. Kým utorkové vysielanie sa čoskoro skončí, to sobotňajšie bude trvalé.

Minulý rok bola situácia pomerne vyhrotená. Silné formáty bojovali o každého jedného diváka. Vtedy v komerčnej cieľovke si príbehy zdravotných sestier vybralo 283-tisíc divákov s trhovým podielom 25.2%. Markíza zvíťazila. Talentová šou na Jojke sa musela Sestričkám pokloniť, aj keď len veľmi tesne, druhú epizódu si pozrelo 264-tisíc divákov s podielom 25.1%. Jojka „prehrala“ v obchodnej cieľovke len o desatinu.

Prečítajte si recenziu začiatku druhej série Sestričiek: Markizácke Sestričky nepredviedli absolútne nič nové. Našťastie!

Iná situácia bola v cieľovej skupine 12+. Talent vyhral s podielom 23.2% a 480-tisícmi divákov. Sestričky uhrali famózny výkon s 483-tisícovým publikom a trhovým podielom 22.7%.

VIDEO: Lujza Garajová Schrameková: Prihlásila by sa do talentovej šou?

Video

Ako to vyzeralo v roku 2019? Na vlas rovnako! Znova išlo o každého diváka. V komerčnej skupine 12 – 54 mala navrch lekárska dráma nad Talentom. Vyšvihla sa na 8.3-percentnú sledovanosť s trhovým podielom na úrovni 24.2%. Talent na Jojke v tejto cieľovke sa zastavil tesne pod hranicou 24%. V tejto skupine boli Sestričky najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V širšej cieľovke 12+ sa karta obrátila v prospech Jojky. Tu talentová šou so svojou 8. sériou prilákala 432-tisíc divákov, Sestričky si pustilo 401-tisíc Slovákov. Markizáckemu seriálu pomohol aj fakt, že televízia vynechala prvý reklamný brejk, aby posilnila pozornosť publika.

V tejto skupine vyhral Česko Slovensko má talent ako najsledovanejší nespravodajský program dňa. Situácia sa zmení od 17. septembra. Vtedy Talent opustí utorkový vysielací slot a Jojka nabehne na štandardnú štruktúru vysielania, čo znamená len jednu epizódu týždenne a to iba v sobotu. Posledné dva septembrové utorky budú patriť Trhline, ktorá sa predvedie ako miniséria v dvoch častiach. Od októbra v tomto slote dostane priestor tretia séria Za sklom.

Druhá séria seriálu Sestričky Fotogaléria - 11 fotiek Všetky fotky
Anikó Vargová v seriáli Sestričky.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Česko Slovensko má talent #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza #seriál Sestričky