Kuchyňa aj minulý rok bola slabšia ako Susedia, ale dedila podstatnú časť divákov. Počas prvej série si Kuchyňa dokázala udržať veľmi slušné trhové podiely pohybujúce sa medzi 17 – 21% v cieľovke 12+. V počte divákov sa krivka pohybovala medzi hranicami 330 – 420-tisíc divákmi v závisloti od jednotlivých epizód.
Oveľa atraktívnejšie čísla uhrala prvá séria v strategickej cieľovke 12–54. Tam sa trhové podiely pohybovali medzi 23.5 – 28% trhového podielu. Počet divákov osciluje 204 – 304-tisícmi divákov. Kuchyňa mala to šťastie, že v tejto obchodne dôležitej skupine divákov dosahovala vysoké hodnoty v porovnaní s 12+. Preto nebolo prekvapením, keď na jeseň 2018 televízia oznámila štart nakrúcania aj druhej série. Tá sa dostala do vysielania počas tohtoročnej jari.
Druhá séria sa uviedla so skvelou 8-percentnou sledovanosťou a trhovým podielom 25.3% v obchodne relevantnej skupine 12 – 54. V skupine 12+ si celkovo začiatok druhej série nenechalo ujsť 350-tisíc Slovákov. Nové pokračovanie sa tak začalo mimoriadne sľubne. Pre porovnanie, prvá séria štartovala s ratingom na úrovni 9,2% a s podielom 25,5%, druhá klesla na 7.7% rating a 27.4% trhový podiel. Medziročný prepad nebol až taký markantný.
Druhá epizóda druhej série nadviazala na svoju úspešnú premiéru s ratingom 7.2 % a trhovým podielom 24.2 % v cieľovej skupine 12 – 54. Na podobných hodnotách sa Kuchyňa pohybovala počas vysielania celej druhej série, čím nenápadne bez väčšieho povyku potvrdila svoj úspech.
Najnovšia séria sa lúčila s divákmi spolu so Susedmi, teda v pondelok 10. júna. Kým však Susedia majú isté pokračovanie, Markíza o tretej sérii Kuchyne – nateraz – mlčí. Bolo by však nemilým prekvapením, keby od tohto formátu upustila a stopla by pokračovanie.
Podobne ako Susedom, tak aj Kuchyni pri finále klesla sledovanosť, čo je opäť prirodzeným javom pred nastupujúcim letom a potenciálni diváci trávia svoj čas inak, ako sledovaním televízie. Aj napriek tomuto faktu, finále druhej série bolo druhým najsledovanejším programom v strategickej cieľovke 12 – 54, čím opäť seriál potvrdil silnú pozíciu v tejto obchodne dôležitej cieľovej skupine, podobne ako prvá séria. Posledná epizóda dosiahla slušný 6.3% rating a 22.1% trhový podiel. Celkovo si sadlo k obrazovkám 262-tisíc Slovákov.