Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prejedli sa Slováci markizáckeho pondelkového humoru alebo nie?

Už je akousi tradíciou, že pondelky na Markíze patria humoru a komediálnym seriálom. Najsilnejšou stálicou sú Susedia, ktorí sa od marca vrátili so šiestou sériou, spolu s nimi je späť aj druhá séria Kuchyne. Darí sa seriálom aj úspešnej premiére?

18.03.2019 07:00
seriál kuchyňa, kuchyňa, kuchyňa 2, kemka,... Foto:
Juraj Kemka v druhej sérii seriálu Kuchyňa.
debata (4)

Odpoveď je jednoduchá – áno! Po vlažne prijatej Autoškole, ktorá vyplnila slot počas januára a februára, sa aj sledovanosť vrátila do štandardov, na ktoré je televízia zvyknutá. Všetko nasvedčuje tomu, že kríza z úvodu roka je zažehnaná.

Štart šiestej série si pozrelo počas prvého marcového pondelka 519-tisíc Slovákov. Prvá epizóda sa stala najsledovanejším programom dňa zo všetkých televízií. V strategickej skupine 12 – 54 si pripísali 10.7% sledovanosť s trhovým podielom tesne nad hranicou 29 percent.

Nezaostala ani Kuchyňa, ktorej premiéru druhej série sa uviedlo so skvelou 8-percentnou sledovanosťou a trhovým podielom 25.3% v obchodne relevantnej skupine 12 – 54. V skupine 12+ si celkovo začiatok druhej série nenechalo ujsť 350-tisíc Slovákov.

Oba komediálne seriály si udržali nadštandardnú sledovanosť aj počas minulého pondelka a pomaly sa potvrdzuje trend, že diváci sa vrátili k sledovaniu Markízy počas pondelkov a „chutí“ im kombinácia týchto dvoch seriálov.

Tradične Susedia sú silnejší ako Kuchyňa, avšak druhá menovaná si udržuje veľmi sľubnú sledovanosť a dokonca je jednotkou na trhu v čase vysielania.

Druhá epizóda Susedov si, minulý pondelok, v rámci cieľovej skupiny 12 – 54 zaznamenala rating 9.4 % a trhový podiel 26.8 %. Celkovo si k obrazovkám sadlo 478-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oproti premiére novej série ide o nepatrný pokles, aj sú to stále vysoké nadpriemery. Susedia boli druhý najsledovanejší nespravodajský program. Jednotkou sú stále Oteckovia.

Darilo sa aj Kuchyni. Tej sa darí dediť a preberať gro divákov, ktorí sledujú svojho predskokana. Druhá epizóda druhej série nadviazala na svoju úspešnú premiéru s ratingom 7.2 % a trhovým podielom 24.2 % v cieľovej skupine 12 – 54.

Všetko nasvedčuje tomu, že duo komediálnych seriálov bude pokračovať v nadpriemernej sledovanosti až do začiatku leta.

© Autorské práva vyhradené

4 debata chyba
Viac na túto tému: #susedia #oseriáloch #seriál Kuchyňa #televízia Markíza