Jojke sa konečne zadarilo so seriálmi. Prázdniny aj Most! valcovali

, 12.03.2019 07:00
seriál prázdniny, prázdniny, tretia séria,...
Tretia séria Prázdnin opäť zabodovala medzi divákmi. Autor:

Svitá Jojke na lepšie časy? Jesenná seriálová sezóna jej určite nevyšla podľa predstáv. Kontroverzní Ministri si síce našli svoje publikum, no seriáli nedosahoval ani priemerné hodnoty, na ktoré je stanica zvyknutá.

Aj napriek tomu, aktuálne, prebieha nakrúcanie nových častí, tie budú súčasťou druhej série. Viac sa darilo seriál o rodičovských peripetiách – Som mama. Jojka nakrútila rovno dve série a od januára ponúka divákom už druhé pokračovanie. Seriál s Kristínou Tormovou zaujal viac ako Ministri a dlhé mesiace si drží neochvejne stabilnú sledovanosť.

Začiatkom marca Jojka vrátila, po ročnej pauze, svoje najväčšie želiezko v ohni – Prázdniny. Tie odštartovali svoju tretiu sériu a opäť úspešne. Už minulý rok, keď sa vysielali v nevšednom dvojitom nasadení, dokázali nielen pokoriť Milenky na Markíze, ale televízii prinášali vysoké nadpriemery. Tento rok sa Jojka vrátila ku klasickému nasadeniu a to raz do týždňa, vždy v utorok večer, čo je pre Prázdniny nový vysielací slot. Prvej sérii patrili stredy, druhej stredy a piatky.

Rodinný seriál je však natoľko silný formát, že si ho nájdu diváci v akomkoľvek slote. Premiéra tretej série nadpriemerne zaujala. Aj keď oproti druhej sérii Prázdniny mierne stratili divákov, stále dosahované čísla sú vysoké. Prvú epizódu v strategickej skupine 12 – 54 sledovalo 8.1% Slovákov s trhovým podielom 24.4 percenta. Pre porovnanie, pred rokom dosiahol štart druhej série 9.5% sledovanosť a trhový podiel na úrovni 27.3%.

Pre Jojku je dôležitejší fakt, že Prázdniny „vyliečili“ jej najproblematickejší vysielací slot. Oproti šou Reštart sa sledovanosť vyšvihla dvojnásobne nahor a dokonca prvenstvo stratila aj Markíza s kvíz šou Dobre vedieť!

Po Prázdninách mal premiéru aj kontroverzný seriál Most! z produkcie Českej televízie, ktorý v krajine pôvodu zvalcoval rebríčky sledovanosti a stal sa kultom. Silný nábeh rodinného seriálu spravil svoje a Slováci boli zvedaví aj na štart diametrálne odlišného žánru ako sú Prázdniny. Most! bol v čase vysielania tiež jednotkou na trhu. Dosiahol 4.5% sledovanosť s trhovým podielom 21.5 percenta.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk