Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza vracia komediálny seriál, ktorý minulý rok poriadne prekvapil

Prichádzajúca televízna jar bude plná humoru a smiechu. Aspoň si to myslí televízia Markíza, ktorá v najbližších týždňoch ponúkne výhradne komediálne seriály.

20.02.2019 07:00
debata
Druhá séria Kuchyne bude mať premiéru 4. marca. Foto: TV Markíza
seriál kuchyňa, kuchyňa, dejdar, spišák, svarinská, hilmerová, kemka, Druhá séria Kuchyne bude mať premiéru 4. marca.

V januári sa predstavila Autoškola, ktorá sa chýli k svojmu záveru a veľa vody nenamútila, ani čo sa týka sledovanosti, ani pozitívnej odozvy. Už tento piatok sa predstaví český seriál Kameňák. Koncom februára sa vráti Horná Dolná s novými epizódami ôsmej série. Počas prvého marcového pondelka sa o 20:30 objavia Susedia so šiestou sériou. A to nebude všetko!

Televízia sa vracia k overenej minuloročnej kombinácii, keď v marci spojila Susedov a vtedajšiu novinku Kuchyňa. Práve Kuchyňa vytlačila Hornú Dolnú do štvrtkového vysielacieho slotu. Slováci táto komediálna pondelková kombinácia zachutila a diváci odmenili slovenskú adaptáciu ruskej predlohy pomerne slušnou sledovanosťou a v závere minulého roka Markíza potvrdila nakrúcanie druhej série.

K úspechu jej výrazne pomohli úspešní Susedia, tí vytvorili silnú nábehovú krivku pre komediálny seriál z Nízkych Tatier. Výkonovo, častokrát, Kuchyňa prekonala aj nákladnejšie Milenky. Kuchyňa od začiatku stavila na zdôraznenie protikladov, mesto verzus dedina, rivalita medzi Bratislavou a zvyškom Slovenska, nedorozumenia pre rôzne dialekty a zvyky odlišných komunít.

Kuchyňa od začiatku zaujala dobre spracovaným námetom a prevedením predlohy do slovenských podmienok. Celkovo si Kuchyňu zaplo 440-tisíc Slovákov. Prvá epizóda odštartovala na ratingu 9,2% s podielom 25,5%, druhá klesla na 7.7% rating a 27.4% trhový podiel.

V ostatných týždňoch si Kuchyňa dokázala udržať veľmi slušné trhové podiely pohybujúce sa medzi 17 – 21% v cieľovke 12+. V počte divákov sa krivka pohybovala medzi hranicami 330 – 420-tisíc divákmi v závislosti od jednotlivých epizód. Oveľa atraktívnejšie čísla uhrala Kuchyňa v strategickej cieľovke 12–54. Tam sa trhové podiely pohybovai medzi 23.5 – 28% trhového podielu.

Druhá séria Kuchyne sa objaví už 4. marca, hneď po Susedoch.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #oseriáloch #seriál Kuchyňa #televízia Markíza