Reprízové Milenky sa zrejme veľmi skoro poberú z vysielania, keďže ich „návrat“ diváci vôbec neocenili. Uspokojivým číslam spred roka sa ani len nepriblížili, takže krok Markízy sa absolútne nevyplatil. Dokonca ich do štvrtkového slotu nasadila v dvojitom vydaní.
Počas ich premiérového vysielania najviac divákov prilákal samotný úvod, celkovo si ho pozrelo takmer 500-tisíc Slovákov. Neskôr výkon klesol na 400-tisíc a počas druhej série sa ich pravidelne púšťalo niečo vyše 300-tisíc divákov.
V priemere si každú časť pozrelo 368-tisíc divákov, s 7.5% ratingom a takmer 22% podielom na trhu v skupine 12–54. So seriálom sa koncom mája rozlúčilo 308-tisíc divákov. Dvanásta epizóda dosiahla 20% podiel na trhu.
Priam ľadovú sprchu dostala Markíza minulý týždeň, keď uviedla v repríze prvé dve epizódy. Tie pohoreli na celej čiare. Prvú sledovalo, v komerčnej cieľovke 12 – 54, len 147-tisíc divákov s trhovým podielom na úrovni 13.1% a v skupine 12+ dosiahli métu 218-tisíc, čo predstavuje trhový podiel na úrovni len 10 percent. Druhá vysielaná epizóda bola na tom obdobne.
VIDEO: Jedna z predstaviteliek „mileniek“ Táňa Pauhofová poskytla vlani rozhovor pre TV Pravda, kde hovorila aj o tom, aké je to „osudovo sa zaľúbiť“.