Milenky na Markíze zhoreli ako fakľa. Sledovanosť bola katastrofálna

, 17.01.2019 07:00
milenky, pauhofová, marcinková, lišková, norisová,
Repríze Mileniek sa vôbec nedarí. Autor:

Televízia Markíza sa trápi s niektorými programami a seriálmi. Pred týždňom vrátila, ani nie po roku, Milenky a sledovanosť bola katastrofálna. Spŕška kritika sa valí aj za Hypnošou s Danom Danglom a stále pretrváva divácka kritika aj na nový seriál Autoškola.

Reprízové Milenky sa zrejme veľmi skoro poberú z vysielania, keďže ich „návrat“ diváci vôbec neocenili. Uspokojivým číslam spred roka sa ani len nepriblížili, takže krok Markízy sa absolútne nevyplatil. Dokonca ich do štvrtkového slotu nasadila v dvojitom vydaní.

Počas ich premiérového vysielania najviac divákov prilákal samotný úvod, celkovo si ho pozrelo takmer 500-tisíc Slovákov. Neskôr výkon klesol na 400-tisíc a počas druhej série sa ich pravidelne púšťalo niečo vyše 300-tisíc divákov.

Táňa Pauhofová v
		seriáli Milenky.
Táňa Pauhofová v
		seriáli Milenky.
+12Zuzana
		Norisová v seriáli Milenky.

V priemere si každú časť pozrelo 368-tisíc divákov, s 7.5% ratingom a takmer 22% podielom na trhu v skupine 12–54. So seriálom sa koncom mája rozlúčilo 308-tisíc divákov. Dvanásta epizóda dosiahla 20% podiel na trhu.

Priam ľadovú sprchu dostala Markíza minulý týždeň, keď uviedla v repríze prvé dve epizódy. Tie pohoreli na celej čiare. Prvú sledovalo, v komerčnej cieľovke 12 – 54, len 147-tisíc divákov s trhovým podielom na úrovni 13.1% a v skupine 12+ dosiahli métu 218-tisíc, čo predstavuje trhový podiel na úrovni len 10 percent. Druhá vysielaná epizóda bola na tom obdobne.

VIDEO: Jedna z predstaviteliek „mileniek“ Táňa Pauhofová poskytla vlani rozhovor pre TV Pravda, kde hovorila aj o tom, aké je to „osudovo sa zaľúbiť“.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #oseriáloch #Milenky
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk