Seriálové Milenky opäť pokope! Padla prvá klapka vianočného prekvapenia

, 11.12.2018 07:00
milenky, pauhofová, lišková, norisová, marcinková,
Herečky zo seriálu Milenky sa opäť stretnú v novom vianočnom filme. Autor:

Na jar tohto roka televízia Markíza uviedla seriálové Milenky, ktoré si získali srdcia najmä nežnejšej časti publika. Po ich skončení tvorcovia sľúbili, že diváci o štyri charizmatické hrdinky neprídu. Svoj sľub sa začína plniť, aktuálne nakrúcajú film!

Slovenská adaptácia Mileniek vychádzal z britskej predlohy, ktorá sa v krajine pôvodu dočkala až štyroch sezón. Naši tvorcovia sa však rozhodli vytiahnuť si zo všetkých sérii to najlepšie a nakrútili len dve série po šesť epizód.

Aj napriek značnému úspechu Markíza ani producenti nechceli pokračovať. Vzhľadom na to, že sa chceli vyhnúť zápletkám, ktoré by boli na naše pomery nereálne. Radšej sa zamerali na intenzívny vzťahový kolotoč, príbeh štvorice úspešných žien mal svoj úvod, jadro a aj záver. Hoci priestor na pokračovanie v akejkoľvek podobe tam vznikol.

Nič to však nezmenilo na fakte, že tvorcovia boli neoblomní a nechceli ohroziť kvalitu vzniknutých dvoch sezón. Milenky boli dôkazom pre Markízu, že sa oplatí viac investovať do vlastnej tvorby a dodali televízii odvahu pustiť sa do náročnejšej exteriérovej produkcie. Seriál od začiatku bol prirovnávaný k slovenskému Sexu v meste. Na jeseň tohto roka televízia ponúkla opäť moderne spracovaný seriál – Sestričky, ktoré sa stali najsledovanejšou novinkou posledných mesiacov.

Táňa Pauhofová v
		seriáli Milenky.
Táňa Pauhofová v
		seriáli Milenky.
+12Zuzana
		Norisová v seriáli Milenky.

Dvanásťdielna dráma o štvorici nerozlučných priateliek si našla svoje publikum, v obchodne dôležitej cieľovke 12–54, v ktorej najmä počas druhej série bodovala. Spočiatku seriál nevedel konkurovať silným jojkárskym Prázdninám. Po ich skončení sa Milenkám podarilo vyjsť na piedestál. Najviac divákov prilákala samotná premiéra, celkovo ju pozrelo takmer 500-tisíc Slovákov. Neskôr výkon klesol na 400-tisíc a počas druhej série sa ich pravidelne púšťalo niečo vyše 300-tisíc divákov.

V prípade Mileniek išlo o zaujímavé čísla, pretože výkon ťahali viac mladší diváci, ako starší a to je sen každej televízie. Bežná slovenská prax je iná. Drvivú väčšiu programov skôr potiahne cieľovka 12+ a teda celkový počet divákov. Pre reklamných inzerentov je však lákavejšia mladšia cieľovka.

V priemere si každú časť pozrelo 368-tisíc divákov, s 7.5% ratingom a takmer 22% podielom na trhu v skupine 12–54. So seriálom sa koncom mája rozlúčilo 308-tisíc divákov. Dvanásta epizóda dosiahla 20% podiel na trhu.

Neutíchajúce hlasy fanúšikov nezostal nevypočutý. Tvorcovia krátko po skončení potvrdili vznik vianočného filmu, ktorý nebude síce nadväzovať na Milenky, ale stretnú sa v ňom všetky herečky zo seriálu. Minulý týždeň sa začalo samotné nakrúcanie a do kín by sa mal dostať pred budúcoročnými Vianocami.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#Táňa Pauhofová #Zuzana Norisová #Antónia Líšková #Gabika Marcinková #oseriáloch #Milenky #televízia Markíza
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku