Ani vtip so Saganom nepomohol. Jojkárski Ministri sa nevedia spamätať

, 25.09.2018 07:00
michal režný, ministri, seriál ministri,
Herec Michal Režný ako minister životného prostredia Daniel Faser. Autor:

Televízia JOJ počas minulého týždňa vyskúšala ako diváci zareagujú na programové zmeny, ktoré vykonala kvôli diváckym preferenciám. Pokus nevyšiel.

Po dvoch týždňov novej televíznej sezóny bolo nutné vykonať zmeny v nastavení štruktúry, ktoré sa dotkli nielen podvečerného vysielania, ale aj hlavného vysielacieho času. Podvečerná šou o varení sa po dlhodobých neúspechoch musela presťahovať na skorší vysielací čas a do priamej konkurencie Oteckov nastúpili reprízy sitkomu Hoď svišťom a sledovanosť bola ešte nižšia ako pri premiérach Moja mama varí lepšie ako tvoja. Čísla sa prepadli na 6% podiel na trhu.

Zmeny nastali počas minulotýždňového utorka aj v prime-time. Po nevydarenej premiére 4. série Našich sa Jojka rozhodla pozastaviť vysielanie premiérových častí a zaradila obľúbenú šou Nikto nie je dokonalý, ktorá prešla veľkými kreatívnymi zmenami. Po nich nasledovali Ministri, ktorí po úspešnej premiére z týždňa na týždeň prišli o takmer polovicu divákov.

Televízia tento prepad nenechala bez odozvy. Seriál o fiktívnej vláde sa síce bude vysielať dvakrát do týždňa, avšak v pôvodnom utorkovom slote pôjdu od tohto týždňa reprízy a premiéry sa presúvajú na štvrtok. Seriál pôjde po úspešnom Inkognite a v skoršom vysielacom čase, od čoho si kompetentní sľubujú vyššie čísla.

Utorková epizóda totiž dosiahla len 14% podiel na trhu a 3.5% sledovanosť, čo sú takmer rovnaké hodnoty, ako mala druhá epizóda, ktorá zaznamenala rekordný prepad. Druhú časť sledovalo 119-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12–54 (podiel na trhu 13,5 %). V 12+ seriál oslovil 181-tisíc Slovákov, ktorí v tom čase sledovali televíziu (podiel 11,4 %).

Lukáš Latinák v
		seriáli Ministri.
Lukáš Latinák a Jozef
		Vajda v seriáli Ministri.
+21Richard
		Stanke a Helena Krajčiová v
		seriáli...

Pre porovnanie, premiéru seriálu videlo 363-tisíc Slovákov s cieľovej skupine 12+. Trhový podiel bol na úrovni 22.6%. V komerčnej cieľovke sa trhový podiel vyšplhal na skvelých 25.2% pri počte 223-tisíc divákov.

Tretia epizóda obsahovo opäť zaťala do živého, keď sa na obrazovkách prepieral nástenkový tender, transparentné „súťaže“ firiem, ktoré vlastnia seriáloví Ministri, aby mohli postaviť predražené cyklotrasy. Výsmechu sa dočkal týždeň mobility, teda nočná mora vlády, ktorá je zvyknutá sa voziť v limuzínach. Na záver nechýbal ani vtip s Petrom Saganom, ktorému volal premiér Milanko (Tomáš Maštalír) a chcel od neho službičku a motorček z jeho bicykla.

Ministri si vo štvrtok vyskúšali po prvýkrát vysielanie aj vo štvrtok, od tohto týždňa bude práve predposledný deň pracovného týždňa ich novým domovom. Oproti utorkovej epizóde sledovanosť poskočila nahor. Štvrtá epizóda dosiahla 5% sledovanosť a trhový podiel takmer 16%.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia JOJ #seriál Ministri #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk