Finále prvej série si nenechalo celkovo ujsť 364-tisíc Slovákov s trhovým podielom 32%. V komerčnej cieľovke 12–54 si Oteckov poslednýkrát v tejto sezóne pustilo 224-tisíc divákov, podiel na trhu atakoval rekordnú 40% hranicu. V tejto cieľovke bol seriál opäť najsledovanejším programom, prekonal aj tituly počas hlavného vysielacieho času. V posledných týždňoch sa čoraz častejšie stávali najsledovanejším programom.
Priemerne si počas prvej série podvečer sadalo k televízorom 474-tisíc Slovákov, v komerčnej cieľovke to potom bolo 296-tisíc divákov s podielom 35.8%. Markíza zožala s prvou sériou totálny úspech a počas šiestich mesiacov vysielania nemala konkurenciu. Oteckovia za sebou zanechali aj predchádzajúce podvečerné seriály – Chlapi neplačú, Kukučka. O prvenstvo bojujú s Búrlivým vínom, ktoré bolo spočiatku silnejšie, postupne stratilo na sile.
Nové epizódy sa už nakrúcajú, Markíza ich pripravuje od tohtoročnej jari. Počíta sa s nimi na začiatku jesene. Najväčšou novinkou druhej série má byť príchod ďalšieho Otecka v podobe Jána Koleníka, ktorý stvárni mladšieho brata Tamary (Zuzana Mauréry). Deti v škôlke napríklad dostanú nového zvieracieho miláčika – prasiatko.