Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Takto hlboko Susedia ešte neklesli. Kam sa prepadla sledovanosť?

Minulotýždňový pondelok nebol v známení úspechu pre markizácke komediálne formáty. Kuchyňa sa rozlúčila s divákmi s najslabším výkonom, Susedia sa prepadli.

13.06.2018 07:00
Susedia, kraus, marcin, ráková, tlučková,... Foto:
Susedia neprestávajú baviť Slovákov, aj napriek tomu, že sa vysielajú niekoľko mesiacov bez prestávky.
debata (13)

Markíza Susedov poriadne vyžmýkala, šiesty mesiac vo vysielaní si vyžiadalo svoju daň. Blížiaca sa letná pauza tomuto formátu len prospeje a je viac ako žiaduca. Máj zaznačil, že výkon sitkomu postupne klesá a čoraz častejšie sa vzdaľoval dovtedy stabilným hodnotám, ako celkových 600-tisíc divákov, alebo 30% podiel na trhu. Posledná májová epizóda priniesla zvrat v tomto trende, ktorý však začiatok júna nepotvrdil. Práve naopak.

Vtedy krivka poskočila z týždňa na týždeň rapídne nahor. Celkovo si ju pozrelo 491-tisíc Slovákov. Podielovo sa takisto vyšvihla nad 30%, teda nad hranicu, ktorá im bola častokrát už len zbožným prianim. Ostatná premiérová epizóda uhrala 31.6% trhový podiel.

Doteraz najnižšia hodnota v prípade Susedov je 430-tisíc divákov, vybraná epizóda sa vysielala počas mája, keď seriál prvýkrát výrazne poklesol.

Začiatok šiesteho mesiaca vo vysielaní priniesol nové dno. Dvadsiatutretiu epizódu si pustilo len 415-tisíc Slovákov, dostiahla najnižší 8.2% rating a 26.9% podiel na trhu. S prihliadnutím na nepretržité niekoľkomesačné vysielanie ide stále o úctyhodné výsledky.

Markíza zaviedla od mája aj „bežnú“ prax, ktorá sa môže zdať cez čiaru. Do 30-minútového formátu vsunula až dva reklamné brejky, ktoré s istotou testujú divácku trpezlivosť.

© Autorské práva vyhradené

13 debata chyba
Viac na túto tému: #susedia #oseriáloch #televízia Markíza