Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Milenky smerujú do finále. Vyprevadia ich v hojnom počte aj diváci?

Výpravný dramatický seriál Markízy po dvanástich týždňoch smeruje k svojmu záveru. Priláka aspoň finále hojnejší počet divákov?

25.05.2018 07:00
milenky, pauhofová, lišková, marcinková, norisová, Foto:
Milenky sa v piatok večer rozlúčia s divákmi.
debata

Už niekoľko týždňov sa opakuje scenár, pri ktorom Milenky vyhrávajú v cieľovke 12–54, avšak v celkovom počte divákov sú na treťom mieste. Inak to nebolo ani počas minulého piatku, teda v čase, keď sa vysielala predposledná epizóda. Ich výkon je doslova na vlas rovnaký a jednotlivé počty sa líšia v rádoch tisícov. Jedenástu epizódu si pozrelo 208-tisíc divákov (podiel 20.9%), tradične nasledovala šou Čo ja viem na RTVS a Všetko čo mám rád na Jojke.

V cieľovke 12+ sa opäť tradične situácia a výkony formátov vymenili, presne ako je zvykom z predchádzajúcich týždňov. Jojka vyhrala večer so 449-tisícmi divákmi so Všeto čo mám rád (24.7 %), druhé miesto má verejnoprávna Jednotka s 391-tisícmi divákov (20 %) a tretia bola Markíza s Milenkami, ktoré celkovo pozeralo 319-tisíc divákov (16.3%). Jedinou zaujímavosťou na tom je, že RTVS sa pomaly doťahuje na Markízu.

Desiatu epizódu, pred dvoma týždňami, si napríklad celkovo pozrelo 315-tisíc Slovákov, tu Milenky predbehla Jojka so svojou šou Všetko čo mám rád, ale aj šou RTVS Čo ja viem. Jojka prekročila hranicu 415-tisícov divákov, RTVS atakovala takmer 500-tisícovú hranicu.

V strategickej skupine 12–54 seriál Markízy uhral 20.4% podiel na trhu, RTVS atakovala 18% podiel a Jojka ťahala na kratší koniec s 16.5% podielom. V podstate sa zopakovala situácia spred dvoch týždňov, keď si televízne programy zhodne rozdelili divákov. V prípade Mileniek je to však míľník, práve v tom čase sa definitívne prepadli pod 400-tisícovú hranicu, ktorej sa pevne držali od svojho začiatku.

Seriál Milenky Fotogaléria - 15 fotiek Všetky fotky
Táňa Pauhofová v seriáli Milenky.

Aj deviata epizóda zabodovala v obchodne dôležitej skupine 12–54, keď si ju pozrelo 206-tisíc Slovákov (podiel 20.1%). Štvorica žien nedala šancu ani Jojke a návratom Všetko čo mám rád, ale ani RTVS so šou Čo ja viem. Jojkársku reláciu si pozrelo v tejto cieľovke 157-tisíc divákov, verejnoprávny program si zvolilo 183-tisíc Slovákov.

V cieľovke 12+ Milenky pohoreli a boli trojkou na trhu. Celkovo si ich pozrelo 309-tisíc divákov a uhrali 15.6% podiel na trhu, dvojkou bolo Čo ja viem s 393-tisícovou diváckou základňou (podiel 19.9%) a večer vyhrala Jojka. Šou Všetko čo mám rád si celkovo pozrelo až 408-tisíc divákov s trhovým podielom 21.6%.

Už dnes večer čaká divákov posledná epizóda a osud štvorice žien by sa mal uzavrieť. Aspoň to tak tvrdí televízia, podľa ktorej sa ďalšie pokračovanie neplánuje. Milenky boli naplánované ako jednorázová záležitosť s 12 epizódami.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #oseriáloch #Milenky #televízia Markíza