Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Hotel na Jojke zatvoril svoje brány. Rebríčky sledovanosti nezbúral

Minulotýždňový stredajší hlavný vysielací čas otvorilo finále prvej série rodinno-komediálneho seriálu Hotel. Posledná časť dosiahla svoje stabilné hodnoty, ktoré však nesiahali k priemerom televízie.

04.05.2018 07:00
debata (1)
Zuzana Konečná a Milo Kráľ v seriáli Hotel. Foto: TV JOJ
hotel, zuzana konečná, milo kráľ, seriál Hotel, joj, Zuzana Konečná a Milo Kráľ v seriáli Hotel.

Hotelu sa nepodarilo nadviazať na megaúspech rodinných Prázdnin, ktoré uchvátili Slovákov a aktuálne sa pripravuje tretia séria. Bláznivý príbeh troch rodín pripravil osemdielnej minisérii silnú nábehovú krivku, na ktorú však nedokázal nadviazať. Žánrovo veľmi podobný seriál, v ktorom nechýbal humor, odľahčená atmosféra, bláznivé situácie prekvapil vlažným prijatím zo strany divákov. Jedným dychom však treba dodať, že Hotel nelámal rebríčky sledovanosti, dosahoval však stabilnú sledovanosť, hoci nižšiu, ako zrejme by sa očakávalo.

Premiéru Hotela si celkovo pozrelo 401-tisíc divákov s trhovým podielom 19.9%, čo bol očividne slabší výsledok ako Prázdniny, ktoré bez problémov prekračovali polmiliónovú hranicu. Aj napriek tomuto výsledku, Hotel bol najsledovanejší nespravodajský program.

Druhú epizódu si pozrelo v cieľovke 12+ 367-tisíc Slovákov s podielom 17.3, v strategickej cieľovke to bolo 171-tisíc divákov, podiel 15%. Tretia epizóda,nepatrne, vzrástla na celkových 372-tisíc a 18.5% podiel, hore išla aj v skupine 12–54 na 182-tisíc divákov, podiel 17.2%. Najväčší prepad zaznamenala štvrtá epizóda. Tú si pozrelo celkovo už len 268-tisíc divákov, podiel klesol na 12.8%, v skupine 12–54 Hotel sa prepadol k hranici 118-tisíc a 10.8%.

Seriál Hotel Fotogaléria - 19 fotiek Všetky fotky
(Zľava) Martin Meľo, Juraj Ďurdiak a Vlastina...

Počas stried sa seriál stretával s Chart Show na Markíze, ktorá spočiatku dosiahla vyššie čísla, neskôr opäť začala klesať a dokonca ju Hotel aj porazil s nie rekordnou diváckou základňou.

Epizóda vysielaná 18. apríla v celkovom počte divákov dokázala poraziť hudobnú šou. Celkovo si ho pozrelo 322-tisíc Slovákov a na šou s Adelou bolo zvedavých 300-tisíc divákov. Podielovo sa Hotel vyšvihol opäť na 15%.

Piatky boli v znamení súboja Mileniek a Hotela, markizácka dráma mala vždy navrch. Na nich Hotel nechytal.

Finále prvej série si pozrelo 5.1% s podielom 15.7% v skupine divákov 12–54 rokov. Celkovo sa s Hotelom rozlúčilo 330-tisíc Slovákov. Seriál tak pre Jojku priniesol vzácny úkaz pre každú televíziu – stabilnú sledovanosť.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #Milo Kráľ #Zuzana Konečná #oseriáloch #seriál Hotel