Príbeh štvorice žien, nerozlučných priateliek robí divákom spoločnosť od marca. Druhá séria by sa mala končiť koncom mája. Milenky počas piatkového večera nedokázali konkurovať Prázdninám na Jojke a boli dvojkou na trhu, aj napriek tomu dokázali uhrať slušné priemery pre Markízu. Po skončení Prázdnin im bol dopriaty priestor na zažiarenie. Hotel na Jojke od začiatku prekvapoval rozpačitými výsledkami a Markíza mohla stúpať.
Premiéra druhej série Mileniek počas ostatného piatku poriadne prekvapila. Očakávalo sa, že seriál bude pokračovať v úspešnom ťažení z predchádzajúcich týždňov. Nestalo sa. Na RTVS odštartovala úspešná vedomostná šou Čo ja viem a tá si ukradla najväčšiu pozornosť diváckej základne.
V cieľovke 12+ sa RTVS zadarilo. Zábavnú šou si pozrelo 424-tisíc divákov, podiel 22.5%, Milenky celkovo sledovalo 331-tisíc Slovákov (17.3% podiel). Ide o najslabší výkon seriálu od jeho začiatku. Hotel na Jojke s predposlednou epizódou si pustilo 261-tisíc divákov (13.6%).
V strategickej skupine 12–54 naopak Milenky vyhrali, ale nie práve s vysokým výkonom. Pozrelo si ich 217-tisíc mladších divákov (podiel 21.8%), Čo ja viem bolo tesne za nimi s výsledkom 200-tisíc divákov (20.3%), Hotel zaujal 130-tisíc Slovákov (12.9%).
Počas prvej série Milenky v závislosti od jednotlivých epizód preskočili alebo tesne podliezli 400-tisícovú hranicu. Na úroveň 331-tisíc ešte nikdy doteraz neklesli.