Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Hotel s minimom divákov porazil konkurenčnú Chart Show

Hoci televízia JOJ tento rok vyrukovala s množstvom nových seriálov, väčšina z nich má problém so sledovanosťou. Výnimkou nie je ani Hotel.

25.04.2018 07:00
Hotel, seriál Hotel, Peter Šimun, Martin Meľo, Foto:
Peter Šimun a Martin Meľo v seriáli Hotel.
debata (2)

Ten vystriedal megaúspešné Prázdniny a nedokázal si udržať stabilne vytvorenú nábehovú krivku, diváci si začali zvykať, že v stredy a piatky Jojka ponúka slovenské seriály. Konkurenciou Hotela je Chart Show, oba programy sú prijímané vlažne.

Premiéru Hotela si celkovo pozrelo 401-tisíc divákov s trhovým podielom 19.9%, čo sú nižšie výsledky ako pri ostatných seriálov, ktoré sa v posledných mesiacoch prehnali obrazovkou. Markizácka Chart Show si vybojovala v skupine 12+ 399-tisíc divákov (podiel 20.1%), spolu s Hotelom teda viedli veľmi tesný a vyrovnaný boj.

V strategickej skupine 12–54 však Hotel uhral iba 16.7% podiel na trhu, Chart Show sa poriadne nadýchla a vyhrala večer s 26.4% podielom. Seriálové vypaľováky si pozrelo 270-tisíc Slovákov, Hotel si pustilo len 173-tisíc mladších divákov.

Seriál Hotel Fotogaléria - 19 fotiek Všetky fotky
(Zľava) Martin Meľo, Juraj Ďurdiak a Vlastina...

Osemdielna miniséria však počas nasledujúcich týždňov nenaberala nových divákov, práve naopak. Podobne ako pri Semafore, divácky záujem klesal. A to celkom strmhlav. Druhú epizódu si pozrelo v cieľovke 12+ 367-tisíc Slovákov s podielom 17.3, v strategickej cieľovke to bolo 171-tisíc divákov, podiel 15%.

Tretia epizóda,nepatrne, vzrástla na celkových 372-tisíc a 18.5% podiel, hore išla aj v skupine 12–54 na 182-tisíc divákov, podiel 17.2%. Najväčší prepad zaznamenala štvrtá epizóda. Tú si pozrelo celkovo už len 268-tisíc divákov, podiel klesol na 12.8%, v skupine 12–54 Hotel sa prepadol k hranici 118-tisíc a 10.8%. Pri takýchto hodnotách sa už nedá hovoriť o úspechu.

Zaujímavosťou je, že Hotel dokáže bojovať s Chart Show. Epizóda vysielaná 18. apríla v celkovom počte divákov dokázala poraziť hudobnú šou. Celkovo si ho pozrelo 322-tisíc Slovákov a na šou s Adelou bolo zvedavých 300-tisíc divákov. Podielovo sa Hotel vyšvihol opäť na 15%. Stále však Hotel patrí medzi neúspechy tejto sezóny, hoci kvalitou spracovania patrí medzi vysoký nadpriemer. Od mája strieda Hotel druhá séria kriminálky Za sklom.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #oseriáloch #seriál Hotel