Susedia sú na obraze štyri mesiace a neprestávajú baviť

, 23.04.2018 07:00

Slováci si už (zrejme) nevedia predstaviť pondelok večer bez Susedov. Legendárny sitkom je na obrazovkách Markízy už štvrtý mesiac vkuse, bez prestávky. A stále je jedným z najväčších ťahúňov žlto-modrej televízie.

Susedia neprestávajú baviť Slovákov, aj napriek...
Susedia neprestávajú baviť Slovákov, aj napriek tomu, že sa vysielajú niekoľko mesiacov bez prestávky. Autor: TV Markíza

Prvá desaťdielna séria, ktorá sa po desiatich rokoch objavila, bola jednoznačným úspechom Markízy. Prvého januára sa začala pokorením miliónovej hranice, potom sa celková sledovanosť ustálila pri hranici 600-tisíc divákov a trhovým podielom vyšším ako 30%.

Nebolo preto prekvapením, keď televízia začala s prípravou ďalšej série veľmi skoro, aby nové epizódy stihli premiéru po skončení prvej série. Susedia sú tak vo vysielaní už, bez prestávky, štvrtý mesiac a Slovákov stále bavia.

Je pravdou, že epizódy z druhej série častejšie klesajú pod 30% hranicu podielu, sú dostatočne silné nato, aby sa pravidelne stávali najsledovanejším programom dňa. Na päty im čoraz častejšie šliapu Oteckovia. Výkon ukričaných účinkujúcich takisto čoraz častejšie začal poskakovať hore a dole okolo, dovtedy, stabilnej 600-tisícovej hranice. A tak je to doteraz.

Napríklad veľkonočná epizóda sa stala, v strategickej cieľovej skupine 12–54, najsledovanejším program Veľkej noci. Nevyškiabali sa síce nad 30% trhový podiel, uhrali slušný 27.5% podiel. V skupine 12+ si ich pozrelo až 604-tisíc divákov.

Ďalšiu epizódu z minulého pondelka si pozrelo 582-tisíc divákov, v skupine 12–54 dosiahla trhový podiel na úrovni 32.6%. Susedia prekonali aj Televízne noviny. Podvečerní Oteckovia dosiahli v ten istý 41% na trhu a takmer 500-tisícový výsledok. Vzmáha sa aj konkurečné Inkognito na Jojke, ktoré sa drží nad 20% trhovým podielom.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#TV Markíza #susedia #Peter Marcin #oseriáloch #Andy Kraus
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk