Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Jojka zažíva s Hotelom fiasko. Klesne sledovanosť k Vlkom?

Najnovší počin Jojky s názvom Hotel je, zatiaľ, najmenej výkonným seriálom vysielaným v prime-time.

19.04.2018 07:00
Hotel, seriál Hotel, Vlastina Svátková, Richard... Foto:
Vlastina Svátková a Richard Stanke v seriáli Hotel.
debata (10)

Zhustené vysielanie slovenských seriálov sa Jojke nevyplatilo. Diváci dávajú jasne najavo, že premiérové epizódy dvakrát do týždňa a rýchle striedanie seriálov im nie je pochuti. Televízia si to vyskúšala s Vlkmi, ktorý sa v priebehu marca odpratali do neskoršieho času od 22.00.

Úspech s týmto typom schémy vysielania zožali Prázdniny, ktoré porážali v stredu Chart Show a v piatok nedávali šancu Milenkám. Desaťdielna druhá séria sa minula počas piatich týždňov. Po Veľkej noci do tohto slotu vtrhol osemdielny Hotel. Ten už do presýteného seriálového trhu nezapadol. Ten počas premiéry dosiahol na hranicu 400-tisíc divákov, lenže markizácke relácie boli už silnejšie.

Po konci Prázdnin sa počas formáty ako Chart Show a Milenky mohli zhlboka nadýchnúť. Oba programy Hotel porazili od jeho prvej epizódy. Vývoj sledovanosti osemdielnej minisérie však odvtedy kontinuálne klesá.

Seriál Hotel Fotogaléria - 19 fotiek Všetky fotky
(Zľava) Martin Meľo, Juraj Ďurdiak a Vlastina...

Druhú epizódu si celkovo pozrelo 367-tisíc divákov, s trhovým podielom 17.3%. V strategickej skupine 12–54 to bolo 171-tisic divákov, podiel 15%. Tretia epizóda dosiahla 372-tisícový výsledok (podiel 18.5%). V skupine 12–54 to bolo 182-tisíc (podiel 17.2%).

Najväčší negatívny zlom nastal počas ostatného piatku. Hotel sa priblížil k výkonom Vlkov. Epizódu vysielanú 13. apríla videlo celkovo 268-tisíc Slovákov (podiel 12.8%). V obchodne relevantnej skupine bol výsledok ešte slabší. Z mladších divákov si Hotel vybralo len 118-tisíc divákov, podiel len na úrovni 10.8%.

Výsledky hovoria jasnou rečou. Hotel v diváckej priazni prepadol. Dôvod nebude v kvalite seriálu, keďže seriál je môže pochváliť kvalitnou produkciou. Problém tkvie, zrejme, v zlom nastavení vysielania seriálov. Rýchle vysielanie a striedanie noviniek, plus veľký počet seriálov má za následok, že divák začína byť unavený a otrávený. Rovnaký štýl vysielania od mája čaká aj druhá séria Za sklom. Nové epizódy sa budú vysielať počas utorkov a stried.

© Autorské práva vyhradené

10 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #Milo Kráľ #Vlastina Svátková #Zuzana Konečná #oseriáloch #seriál Hotel