Milenky to konečne dokázali! Boli jednotkou, museli sa však skončiť Prázdniny

, 13.04.2018 07:00
milenky, antónia lišková, lišková
Milenky nedokázali prekonať konkurečné Prázdniny. Podarilo sa im až v konkurencii s Hotelom. Autor:

Dramatický seriál Markízy o štvorici žien po skončení jojkárskych Prázdnin sa poriadne nadýchol a nebol už dvojkou na trhu.

Dôvod je prozaický. Z piatkov sa vypratali konkurenčné Prázdniny, na ktoré Milenky jednoducho nemali. Prázdne miesto vyplnil Hotel, ktorý sa – prekvapujúco – stretol s pomerne vlažným prijatím zo strany divákov. Hoci televízia tvrdí, že je spokojná so 400-tisícovou sledovanosťou, ktorú dosiahla premiéra, tak Prázdniny sa vedeli vyškriabať aj o takmer stotisíc divákov viac.

Kolísavé výsledky sú akýmsi charakteristickou črtou tohto seriálu. Hranica je na úrovni 400-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+, ktorú raz podlezú, inokedy zas prekonajú. Pri Prázdninách bola táto hranica na 500-tisícoch, od ktorej sa viac či menej vzďalovali. Každopádne Milenky počas štyroch týždňov stretov nemali vyrovnané výsledky so seriálom Jojky.

Počas piatku, teda, keď sa prvýkrát stretol Hotel priamo s Milenkami, tak po prvýkrát Markíza dokázala byť jednotkou na trhu. Ani ďalšia epizóda sa s väčším diváckym úspechom. Hotel v piatok nedosiahol trhový podiel 15%. Ratingovo sa pohyboval len na úrovni 5.5%. Celkovo si ho pozrelo 367-tisíc divákov, v cieľovke 12–54 – 171-tisíc divákov.

Slabší výkon Jojky pomohol Markíze a Milenkám, ktoré tak po niekoľkých týždňoch márneho súboja, vyhrali piatkový večer. Dosiahli druhý najlepší rating 8.6% a trhový podiel 25%. Celkovo si ich pozrelo 413-tisíc divákov, v cieľovke 12–54 to bolo 278-tisíc divákov.

Táňa Pauhofová v
		seriáli Milenky.
Táňa Pauhofová v
		seriáli Milenky.
+12Zuzana
		Norisová v seriáli Milenky.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#TV Markíza #televízia JOJ #seriál Hotel #oseriáloch #Milenky
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk