V januári štartovali s rekordnými 637-tisícmi divákov a trhovým podielom 27,2 %. Po pár dňoch klesli na 470-tisíc pri podiele 24,1 %. To však bolo iba úvodné zaváhanie. Nasledujúce týždne a mesiace ukázali, že tento seriál naplno uchvátil slovenské domácnosti a z týždňa na týždeň postupne rástol a v závere tretieho mesiaca vo vysielaní atakuje rekordný podiel na trhu.
Po dvoch týždňoch si ich pravidelne zaplo takmer pol milióna Slovákov starších ako 12 rokov. Oteckovia dosiahli trhový podiel 30,7 % v cieľovej skupine 12–54 a stali sa druhým najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Začiatkom februára prekonali neprekonateľné. Mali viac divákov ako večerné spravodajstvo. Dosiahli trhový podiel neuveriteľných 36.1%. Zatiaľ, čo Televízne noviny 32% podiel. Po mesiaci vo vysielaní už so železnou pravidelnosťou dosahovali 10% rating a krivka sa definitívne odpútala od polmiliónovej hranice a naberala vzostupný smer.
Záver druhého mesiaca vysielania ukázal, že Oteckovia sú nezastaviteľní a dokážu čoraz ľahšie búrať ďalšie a ďalšie méty v rebríčku sledovanosti. Deväťpercentný rating im už dávno nestačil. Stabilne dosahovali 10 – 11% rating a trhový podiel 36%, dokonca v predchádzajúcich dňoch dosiahli 38% podiel na trhu.
Prelom februára a marca potvrdil dominanciu podvečerného seriálu. Potvrdila sa nová stabilná sledovanosť nad 560-tisícmi divákov.
V marci dokonca už dokázali predbehnúť aj Susedov. Táto vlna úspechov im počas vybraných dní priniesla aj titul najsledovanejšieho programu v strategickej cieľovej skupine 12–54. Trhový podiel sa driapal čoraz častejšie k 37% hranici. Počas predposledného marcového týždňa zaznamenali extrémny úspech – 38.7% podiel na trhu.