Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Trio vtipálkov z jojkárskeho Semaforu porazilo aj šou o chudnutí

Slovenské komerčné televízie v marci posilnili svoje vysielacie štruktúry o nové seriály a šou. Pred týždňom do priameho súboja išiel jojkársky Semafor a markizácka šou Najväčší víťaz. Kto vyšiel z toho víťazne?

20.03.2018 07:00
Tomáš Maštalír Foto:
Hlavné postavy seriálu Semafor zľava:Tomáš Maštalír, Martin Nahálka a Stanislav Majer.
debata (1)

Markíza má ambíciu s Najväčším víťazom nadviazať na veľký úspech slovenskej adaptácie Extrémnych premien, ktoré na jeseň dosahovali nadpriemerné výsledky. Avšak druhá epizóda nepriniesla vytúžený úspech.

Sledovalo ju 204-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12–54, s trhovým podielom 18,6 %. V 12+ si program zvolilo 313-tisíc ľudí – trhový podiel 15,3 %. Dosiahnutými výsledkami atakuje hodnoty, ktoré na jeseň dokázal vybojovať neúspešný Detektív Dušo. Už prvá epizóda tejto šou dávala tušiť, že úspech sa konať nebude.

Postavy seriálu Semafor Fotogaléria - 7 fotiek Všetky fotky
Hlavné posatvy seriálu Semafor zľava: Stanislav...

Omnoho lepšie z utorkového súboja vzišla pôvodná seriálová tvorba. Víťazom večera bola jednoznačne Jojka. Tá odpremiérovala ďalšie seriálové želiezko v ohni – Semafor s triom hercov Maštalír, Majer, Nahálka. Diváci sa dočkali dvojitej premiéry.

Prvú epizódu si od 20:35 pustilo celkovo 432-tisíc Slovákov, trhový podiel bol na úrovni 19.7%. V cieľovej skupine 12–54 seriál odštartoval s 258-tisícmi divákov pri trhovom podiele 22,1%. V oboch skupinách tak Semafor rozdrvil konkurečnú šou o chudnutí.

Druhá epizóda Semaforu štartovala o 21:20. Celkovo si pustilo 332-tisíc divákov (17.2%), seriál síce stratil 100-tisíc divákov, hodnotami stále dokázal uhrať lepší výsledok ako Najlepší víťaz. V komerčnej cieľovke sa Semaforu darilo lepšie a prepad nebol až taký markantný. Pokračovanie premiéry si pustilo 203-tisíc Slovákov.

Do boja o diváka v utorok vstúpila aj verejnoprávna RTVS, ktorá ponúkla premiéru nového seriálu – Anna Kareninová. Seriálovú alternatívu si celkovo pustilo 155-tisíc Slovákov (7,4 %). V skupine 12 – 54 seriál uhral výsledok s 61-tisícmi divákov (5,4 %).

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #semafor #televízia JOJ #TV Markíza #oseriáloch #Najväčší víťaz